در پی شوخی یکی از مجریان تلویزیونی با سرمربی تیم پرسپولیس در روزهای اخیر چهره های متعدد از آقا یحیی حمایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
وزیر امور خارجه اوکراین از جامعه بین‌الملل خواست تا از عضویت این کشور در ناتو حمایت کنند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
ستاره سابق تیم ملی والیبال معتقد است شاگردان بهروز عطایی با حمایت جامعه و اهالی والیبال در مراحل بعدی می‌توانند به موفقیت برسند.
وزیر امورخارجه بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی که به ارتقای سلامت جامعه کمک کند مورد حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مژده داد از این پس جامعه ورزش بیمه خواهند شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
در کنار حمایت همکاران و جامعه فوتبالی انگلیس، چهره‌های جدیدتر هم حاضر به نشستن روی صندلی گری لینه‌کر نشدند تا حمایت خاصی از این کارشناس – مجری فوتبالی صورت بگیرد.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم اجرای قوانین حمایت از جامعه معلولان توسط دولت تاکید کرد و گفت: اجرایی نشدن این قانون از سوی هیچ دستگاهی یا سازمانی پذیرفته نیست.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید دور نخبه دیوار کشید، گفت: مهمترین حمایت از نخبگان، تکریم و الگوسازی از آنان و معرفی‌شان به جامعه است.
نماینده سازمان ملل در امور لیبی از جامعه بین الملل خواستار حمایت از توافق آتش بس در این کشور شد.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ولز به همراه خانواده خود برای حمایت از تیم ملی کشورش در جام جهانی به قطر سفر کرد جمعه در سن ۶۲ سالگی به مرگ طبیعی درگذشت و در بازی ولز مقابل ایران در جام جهانی حاضر نشد.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
نماینده چین در سازمان ملل در سخنانی خواستار حمایت قاطعانه جامعه جهانی از افغانستان شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.
ناسیونالیسم افغان با مدرنیزاسیون غربی و نوآوری‌های فرهنگی شهر محور آن نتوانست در جامعه افغانستان به طور کلی نفوذ و گسترش پیدا کند. در نتیجه، افغانستان از نظر شکلی و نه در ماهیت یک ملت است. استقلال شدید در برابر مهاجمان خارجی نتوانسته مبنای معناداری برای روایت مشترک در مورد هویت ملی فراهم کند.
فقدان مهارت‌آموزی کافی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار تا نداشتن مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه؛ موجب شده است تا فرزندان بهزیستی احساس کنند؛ بهزیستی آنان را در جامعه رها کرده است.
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» اجرا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ