کیهان خطاب به پزشکیان نوشت: مع‌الوصف و الأسف ایشان از جمله افرادی است که با کلی‌گویی و مغالطه همواره به متهم کردن نظام و سیاست‌های کلی آن می‌پردازند و متاسفانه نه دلیل معقول برای ادعا‌های خود اقامه می‌کنند و نه کسی از ایشان مدرک و سند می‌خواهد. در قضایای اخیر هم از آتش بیاران معرکه بودند که بدون اطلاع از واقعیت واقعه به کرات به تکرار ادعا‌های بدون دلیل خود پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوستر باشگاه استقلال برای مصاف با سپاهان با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
ستاره ایرانی فاینورد افسوس موقعیت از دست رفته خود و تیمش مقابل سیتارد را خورد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
سرمربی اسپانیایی تراکتور به تبریز بازگشت تا با خبر محرومیت ناگهانی خریدهای تابستانی خود برای دیدار با سپاهان اصفهان روبرو شود.
بایرن مونیخ به اینتر هشدار داده است که باید به طور کامل بند آزادسازی 6 میلیون یورویی یان زومر را پرداخت کند.
با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
روزنامه کیهان نوشت: اگر واقعا دوره هشت ساله خاتمی شکوفایی اقتصاد و سیاست و فرهنگ بود، مردم نباید با این صراحت و جدیت از آن‌ها عبور می‌کردند؛ اگر هم گفته شود مردم کم‌تجربه بودند، طبعا باید چهار سال بعد در سال ۱۳۸۸، به نامزد اصلاح‌طلبان رای می‌دادند که در مقابل ۲۴/۵ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۱۳ میلیون رای به دست آورد.
کیهان نوشت: اهل فن به خوبی می‌دانند که این قبیل فضاسازی‌ها و بهانه گیری‌ها نشانه ناراحتی و عصبانیت است. چرا که هر زمان آمریکا و اسرائیل از سوی ایران تحقیر شده و سیلی می‌خورند، جیغ افراطیون مدعی اصلاحات در داخل نیز بلند می‌شود.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
حسین شریعتمداری نوشته است: برخی از مدعیان اصلاحات که در عصبانیت از توافق اخیر با دشمنان تابلو‌دار ایران شانه‌به‌شانه می‌سایند، استقبال کیهان از این توافق را با مخالفت‌های قبلی در دوران دولت آقای روحانی کنار هم نهاده و نتیجه گرفته‌اند که کیهان در اصول پیشین خود تغییراتی داده است!
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
روزنامه کیهان از گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس انتقاد کرد.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
نماینده ایذه گفت: مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند، اما من نداشتم.
کیهان نوشت: جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخورد‌های سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ