رئیس هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی نمایندگی‌های سیاسی ایران در عربستان با معاون وزیر خارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین ملاقات چهره به چهره رئیس جمهور با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید کشور امروز برگزار شد.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
رئیس جمهور برزیل از دلیل اصلی ملاقات نکردن با همتای اوکراینی‌ وی در حاشیه اجلاس جی۷ پرده برداشت!
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
پرویز مظلومی سرمربی پیشین و عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده است.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد و گفت: سال گذشته شخصاً پرونده ۲۶۸ نفر از مراجعان در جلسات ملاقات حضوری را مورد بررسی قرار دادم.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۸۱ نفر از متقاضیان دیدار شد.
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دیدار شامگاه گذشته با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی واکنش نشان داد.
زلنسکی اعلام کرد که در کیف با برنز رئیس سیا ملاقات کرده است.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ابراز خوش‌بینی نسبت به ایجاد منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت که قصد دارد هرچه سریع‌تر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است، در حاشیه این سفر دیداری هم با همتای قطری داشت.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خطاب به دولت های خارجی گفت: اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید سی و چند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.
زارع پور وزیر ارتباطات از ملاقات با رئیس قوه قضاییه برای حل مشکل مدیر دیوار خبر داد.
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی و به مناسبت هفته دولت تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات خواهند کرد.
رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه، پاسخگوی درخواست‎ های حقوقی و قضایی مراجعین در موضوعات، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷، صدور رأی وحدت رویه، تسریع در رسیدگی و غیره شد.
ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی به ویژه خانواده‌های زندانیان برگزار شد.
رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ