رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان بعد از دیدار با همتای ایرانی در محل وزارت خارجه، برای ملاقات با رئیسی راهی پاستور شد./منبع: عصرایران
کودک زلزله زده سوری که موفق شده با ستاره پرتغالی النصر عربستان ملاقات کند گفت: وقتی رونالدو را دیدم، فکر کردم که این یک رویا است. از خدا خواستم که این یک رویا نباشد!
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
کریس رونالدو که این روز‌ها در ریاض عربستان حضور دارد، با فرانسیس ناغانو بوکسور کامرونی دیدار کرد و ویدیویی جالب در اینستاگرامش منتشر کرد.
سورپرایز علی دایی برای یک کودک که در دفتر کار اسطوره فوتبال ایران حضور یافته بود را ببینید.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
زنان و دختران تکواندوکار افغان هفته‌ای دو بار در یک خانه خصوصی ملاقات می‌کنند. هیچ یک از آن‌ها به دلایل امنیتی نمی‌خواهند به رسمیت شناخته شوند.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
شاه چارلز، شاه جدید انگلیس هنگام ملاقات با لیز تراس، نخست‌وزیر بریتانیا جمله‌ای گفت که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ