اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت پیش از ظهر جمعه (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) با حضور رئیس جمهور، سید حسن خمینی، حجت الاسلام پناهیان، سعید قاسمی و جمعی از وزرای دولت سیزدهم در حسینیه جماران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی السد مثل ستاره الجزایری در ترکیب این تیم مقابل ام‌صلال حضور ندارند.
مدیرعامل پرسپوليس در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور یافت و با اسطوره این باشگاه نیز دیدار کرد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
قرمز به طور مستقیم در چرخه رنگ سبز قرار دارد که آن را به بهترین همنشین تبدیل می‌کند. این رنگ کنتراست ایده آلی است. اگر قرمز پرحرارت را دوست ندارید. سایه‌های تیره‌تر آن را امتحان کنید، رنگ شرابی یا بورگاندی چشم‌های سبز شما را تشدید می‌کند.
همایون عبدالرحیم در کتاب کوچه پس کوچه‌های تهران نوشته است «زیارتگاهی در قریه هفت‌چنار وجود دارد، بقعه و مرقد نیست، بلکه هفت‌چنار است» یک گاز بزرگ از فلافل می‌زنیم و به نیت دیدن مکان مقدس محله یعنی هفت عدد چنار معروف مسیرمان را تا شهر کتاب ادامه می‌دهیم تا به درختی برسیم که اسمش همنشین اسم محله شده است چناری با یک ریشه و هفت تنه که در حال حاضر به جز دو سه تنه چیزی از آن باقی نمانده. جایی برای نذر و نیاز اهالی در کنار یک درخت جادویی ...
گادوین منشا درخشش و گلزنی‌های خود را به هفته‌های پایانی لیگ موکول کرده است.
انسان تقریباً به همان اندازه که به آب، هوا و غذا نیاز دارد، به هم صحبتی و همنشینی محتاج است. مطالعات گذشته هم نشان داده بودند که انزوای پایدار انسان‌ها، آن‌ها را از راه‌های مختلف در معرض آسیب جسمی و روانی قرار می‌دهد.
اگرچه مهارت‌های فوتبالی دریبل‌بات در سطح لیونل مسی، فوتبالیست مطرح آرژانتینی، نیست، اما توانایی حمل توپ در زمین‌های مختلف شنی، سنگریزه ای، گلی و برفی را دارد. همچنینی، این ربات در صورت زمین خوردن به لطف سامانه ریکاوری خود توانایی برخاستن و ادامه حمل توپ را دارد.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
رئیس انجمن صرع ایران گفت: بیماری صرع حملات گذرا و موقتی مغز است و عامل آن در سنین مختلف متفاوت است؛ به طوری که از علل ژنتیکی تا عفونت، نارسایی عروقی، سکته مغزی، تومور مغزی و یا بروز تصادفات و آسیب به جمجمه می‌توانند از علل ابتلا به صرع باشد.
مسعود معینی به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال که جلوی پله بازی کرده خاطرات جالبی از این اسطوره فقید دارد.
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست یافت و به رده دوم جدول‌ رده‌بندی صعود کرد.
زننده سه گل از شش گل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک رکورد قدیمی را مورد توجه قرار داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره پویش کتابخوانی در سطح شهر توضیحاتی ارائه داد.
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
کارشناس نجوم درباره اعتدال پاییزی گفت: امروز خورشید در ساعت ۴:۳۴ دقیقه به وقت مرکزی ایران در نقطه اعتدال پاییزی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ