تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست یافت و به رده دوم جدول‌ رده‌بندی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
استقلال نکونام با ۶ امتیاز به بازی ۶ امتیازی رسید!
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را شاگردان جواد نکونام برابر تیم سفیدپوش انزلی برگزار خواهد کرد تا پرونده این هفته بسته شود.
استقلال بازیکن خودش را دوباره خرید!
استقلال جای بازیکن مربی می‌خرد؛ هاشم هم آمد!
به نظر می رسد آبی ها چاره ای جز قبول خواسته دروازه بان فصل گذشته شان ندارند
گلرهای استقلال وضعیت عجیب و غریبی را سپری می کنند؛ در حال حاضر تنها سیدحسین حسینی شرایط ثابتی دارد و چهار دروازه بان دیگر بلاتکلیف هستند!
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
کارشناس فوتبال با بیان این که آبی پوشان در صورت شکست یا تساوی برابر صنعت نفت تحت فشار قرار می‌گرفتند، گفت: پیروزی بر تیم آبادانی اجازه نداد استقلال دوباره وارد بحران شود.
استقلال با به ثمر رساندن 2 گل دیگر می تواند به رکورد تاریخی 1000 گل زده در تاریخ لیگ برتر دست یابد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال به دلیل مشکلات پیش فصل نتوانسته بود آماده سازی خوبی داشته باشد گفت: با وجود این کمبودها آنها در هفته اول برخلاف انتظارات نتیجه گرفتند.
امیرعبداللهیان با اشاره به بیانیه اخیر روسیه و شورای همکاری خلیج فارس گفت: در این بیانیه بندی در مورد تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران گنجانیده شد. ما با هیچ طرفی در خصوص حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تعارفی نداریم.
وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه گفتگو‌های راهبردی روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو و طرح ادعا درباره جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
رافائل سیلوا بار دیگر با نمایشی قابل قبول حضورش در ترکیب ثابت استقلال را بیشتر از هرزمان دیگری تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ