نمایندگان کشورمان در پایان 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف دیروز بدون نوسان بوده است.قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 278 تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
پرونده نخستین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳ در «رم» با کسب ۵ مدال رنگارنگ برای تیم ملی ايران بسته شد.
استقلال توانست با 52 گل زده، عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کند که بدون شک یکی از دلایل آن فرم بی‌نظیر مهدی قایدی بود که برای تصاحب کفش طلا فقط چند ثانیه کم آورد.
زنان کشتی‌گیر ایران بدون طلا قهرمان آسیا شدند!
ملى پوش دسته ٩٦ كيلوگرم وزنه بردارى ايران با ركوردهايى پايين تر از حد انتظار در رده هفتم آسيا قرار گرفت.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان معامله شد.
سرپرست تيم بسكتبال ذوب آهن مى گويد با وجود نداشتن بازيكن خارجى اين تيم توان مقابله با حريفان پرستاره خود را دارد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلا به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رتبه چهارم رقابت های جهانی صربستان قرار گرفت.
امین میرزازاده با قبول شکست برابر رضا کایالپ از ترکیه به مدال نقره وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران امیدوار به کسب مدال طلا توسط امین میرزازاده در سنگین وزن است.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره دست یافت تا تیم ایران بدون طلا بماند.
ناصر علیزاده به عنوان پنجم وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
هر 5 فرنگی کار ايران به مرحله نیمه نهایی روز دوم رقابت های قهرمانی جوانان جهان راه پیدا کردند.
کاراته ایران با کسب 5 مدال نقره، 3 برنز و بدون مدال طلا، به کار خود در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پایان داد.
با کسب مدال نقره توسط مبینا حیدری، پرونده تیم ملی کاراته ایران با ۵ مدال نقره و ۳ برنز و بدون مدال طلا در بازیهای کشورهای اسلامی بسته شد.
در هشتمين روز بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى موفق به كسب مدال طلا نشدند.
پرچم‌دار ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ