نتیجه کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت مصر: صددرصد طلا!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که برگزاری مسابقه در ترکیه، شرایط داوری و آسیب‌دیدگی دلخانی منجر به شکست او مقابل کرم کمال ترک شد و این کشتی در مسابقه بعدی با نتیجه متفاوتی همراه خواهد بود.
سجاد ایمن طلب در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان شد و به مدال نقره دست یافت.
باوجودی که امسال فدراسیون کشتی تمایل به برگزاری جام باشگاه‌های جهان دارد اما به نظر می‌رسد برگزاری این رقابت‌ها در رشته فرنگی منوط به نتیجه فینال آن باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابراز امیدواری کرد که حال دل مردم با پیروزی‌های فرنگی‌کاران درجام‌جهانی خوب شود.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید در همه مسابقات نتیجه گرا باشیم و بخواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و قهرمان شویم.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی امید‌های جهان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی که در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرده بود در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
محمدهادی ساروی در رده‌بندی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل متهان باشار از ترکیه با نتیجه 6 بر 1 به پیروزی رسید.
امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در نیمه نهایی مصابقات قهرمانی جهان در صربستان با نتیجه ۲ بر ۱ برابر نماینده لیتوانی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه عالی ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمد ساروی در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر آرتور الکسانیان کشتی‌گیر نامدار و قهرمان المپیک ارمنستانی شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رده‌بندی شد.
محمدرضا گرایی در نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل جانی ختسوریانی از گرجستان با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.
علیرضا نجاتی با نتیجه 7 بر 4 از سد عبدالمحمد پاپی عبور کرد و به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.
در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی در دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است.
در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدرضا مختاری در یک‌هشتم وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل ابراهیم غانم از فرانسه با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد.
پویا دادمرز در یک‌هشتم وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل اکرم اوزترک از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید.
در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم حریفی از کشور کرواسی را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد .
امیر عبدی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال ، در شرایطی که سعید اسماعیلی با نتیجه ٩ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی خود عقب بود در لحظات پایانی با نتیجه ١٣ - ٩ پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ