اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی نُجَباء در پیامی در واکنش به تحولات جنین خواستار آن شد که با گلوله و هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم.
رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، لیگ برتر امسال در بازه زمانی 70 تا 80 روزه برگزار می‌شود و قطعاً رفت و برگشتی خواهد بود.
طیف‌سنجی یکی از خدمات پرکاربرد برای توسعه محصولات دانش‌بنیان است که این خدمات اکنون توسط یک مجموعه فناور به مخاطبان ارائه می‌شود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق درباره چرایی جدایی‌اش این تیم توضیحات جالب‌توجهی را به زبان آورده است.
از میان حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری‌های زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی، ۶۷ شرکت دانش بنیان نوع یک، ۲۳۳ شرکت دانش بنیان نوع ۲ و ۹۴ شرکت دانش بنیان نوع ۳ محصول ارائه می‌کنند.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.
امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت و این سرمایه عظیم ملی و پایگاه مستحکم اجتماعی به یاری خداوند از تنگناهای اقتصادی خارجی عبور خواهد کرد.
گزارش‌های جدید وال استریت ژورنال حاکی از آن است که شرکت‌های دفاعی دولتی چین تجهیزات ناوبری، سیستم‌های راداری و قطعات جت جنگنده را به شرکت‌های دفاعی تحت تحریم روسیه ارسال می‌کنند.
در دوره قاجار مهم‌ترین رویدادی که در این کاخ انجام شد، تاجگذاری احمدشاه بود. در دوره پهلوی اول قسمتی از کاخ خراب شد و تنها عمارت حوضخانه، تالار آیینه و برج سلطنت‌آباد به جا ماند که تا یک دهه پیش کار‌های تشریفاتی ارتش در آن انجام می‌شد. بخت با این عمارت یار بود و واگذاری آن به ارتش باعث شد، رویداد‌هایی را به خود ببیند و در تاریخ ثبت شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: از مردم می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و خودشان به خودشان یاری برسانند.
وزیر کشور گفت: دولت پشتیبان پلیس است و فراجا را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.
همزمان با برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌هایی از نیروهای چهارگانه ارتش با حضور در روستاهای کم برخوردار جاسک به اجرای طرح مردم یاری و کمک مومنانه به ساکنان این مناطق پرداختند.
سرخیو اگوئرو به حضورش در اردوی آلبی‌سلسته ادامه داده و حتی هم‌اتاقی مسی شده است.
تیمی از متخصصان و پزشکان ایرانی با استفاده از ژن‌درمانی روشی منحصر به فرد به نام کارتی‌سل‌تراپی را برای درمان کودکان سرطانی ارائه کرد.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی سامانه ای هوشمند برای مدیریت مصرف آب در کشاورزی شدند.
رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید کرد که فرصتی برای اضافه شدن یک تیم به لیگ کشتی فرنگی در پی انصراف سیناصنعت وجود ندارد.
با حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سفارت اسپانیا، امیدواری بیشتری در خصوص حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان ایجاد شد.
در منطق انقلاب اسلامی، وسیله باید از جنس هدف باشد. وسیله پاک و حلال و مؤمنانه است که ما را به مقصد و هدف مؤمنانه می‌رساند. این همان درسی است که برای امروز و فردا باید بدان توجه کنیم. به ویژه باید این را به مباهته پندارانی گفت که مثلا برای یاری انقلاب، رکورد تهمت و افترا را هر روز جا به جا می‌کنند.
کرمانشاه- کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان جهان بلغارستان را کسب کرد.
کرمانشاه- کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان جهان بلغارستان را کسب کرد.
کرمانشاه- کشتی‌گیر کرمانشاهی مدال طلا مسابقات قهرمانی جوانان جهان بلغارستان را کسب کرد.
رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی حقوقی و قضایی به مردم، از اصحاب رسانه دعوت کرد با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خود، دستگاه قضا را یاری کنند.
رییس کل گمرک ایران از تجارت غیر نفتی ۲۵.۵ میلیارد دلاری کشور در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: با پیشتازی سه ماهه صادرات نسبت به واردات در سال جدید، تراز تجاری کشور مثبت ۶۰۵ میلیون دلار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ