رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مسیرهای راهپیمایی، تردد و محدودیت ترافیکی در روز جهانی قدس را در پایتخت تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
راهپیمایی روز قدس در تهران امروز از ساعت ۱۰ صبح به سمت دانشگاه تهران آغاز می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، ۸۶ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مسیرهای راهپیمایی مراجعه
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی حلقه اول محل برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن حد فاصل میدان فردوسی تا میدان آزادی به اجرا درآمده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:میزهای خدمت قضایی و حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرها برپا می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های دارای انسداد گفت: محور ریگان - ایرانشهر و نیز محور‌های لاسم - ارجمند و زرآباد - چاهان مسدود هستند و در زمان انسداد این محور‌ها تردد از مسیر‌های جایگزین انجام می‌شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «همسفران خورشید» با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، سرویس‌رسانی در مسیرهای متعددی را در دستور کار قرار می‌دهد.
رئیس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران در مسیرهای پنج گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین استقرار دارد.
رئیس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران در مسیرهای پنج گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین استقرار دارد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ