راهپیمایی روز قدس در تهران امروز از ساعت ۱۰ صبح به سمت دانشگاه تهران آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روستای سقالکسار در تمام فصول سال، زیبا است؛ اما به گفته بسیاری از گردشگران، فصل بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به این منطقه به شمار می‌آیند. فصل بهار در سقالکسار با تصویری از درختان تازه جوانه زده، باران‌های گاه و بیگاه و عطر و بوی تازگی همراه است.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
هواپیمای X-۵۹ می‌تواند مسیر‌های سریع‌تر جدیدی را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا ایجاد کند. گرچه این که چه افرادی خواهند توانست از عهده هزینه‌های آن بربیایند یک مسأله جدا خواهد بود.
یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس ۷ پرفورمنس مدل ۲۰۲۴ به سیستم تعلیق تطبیقی جدید آن مربوط می‌شود که کیفیت رانندگی در سرعت‌های بالا و تغییر مسیر‌های ناگهانی را به میزان بسیار چشمگیری ارتقا داده است.
نگاهی به نقشه جهان نشان می‌دهد که بیشترین مسیر‌های خطرناک ترانزیت مهاجران در جهان به اروپا، آمریکا، استرالیا ختم می‌شود، اما کشور‌های غربی همواره با اتخاذ سیاست‌های غیرانسانی مهاجرتی سبب مرگ و میر تعداد زیادی از مهاجران در سراسر جهان شده‌اند.
تلاش آمریکا برای کنار زدن چین و ایران در مسیر‌های ترانزیتی خاورمیانه شدت یافته است.
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه اگر مأموریت طالبان نیابتی باشد اوضاع نگران‌کننده خواهد شد گفت: در صورت عدم تغییر رویه افغانستان، ایران نیز مسیر‌های دیگر را در پیش خواهد گرفت.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
فرانسه در تلاش برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کربنی، پرواز‌های کوتاه در مسیر‌های داخلی که سفر با قطار در این مسیر‌ها ممکن است را ممنوع کرده است.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
رییس پلیس راهور ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل بارش برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیر‌های انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیر‌ها از زنجیرچرخ و ابزار‌های امنیتی استفاده شود.
مرکز تحقیقاتی John Innes و دانشگاه استنفورد با تشکیل یک تیم تحقیقاتی و نیز با همکاری یکدیگر، از تکنیک‌های نوین و بنیادین برای کشف مسیر‌های بیوسنتزی این مولکول‌های ارزشمند خبر دادند. این مولکول‌ها توسط گیاهی خاص از جمله ماهون (mahagony) و مرکبات تولید می‌شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
فرماندار الیگودرز با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی گردنه‌های شیان، شیخان و امام زاده، عنوان کرد: عملیات بازگشایی با اولویت مسیر‌های مالرو و بازگشایی راه ارتباطی چهار گردنه مسدودشده فردا صبح نیز انجام می‌گیرد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیر‌های ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - ۲۹ بهمن - خبر داد.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
این مسئول توضیح داد: در شرایط موجود امکان ریزش بهمن و سنگ در ارتفاعات دور از انتظار نیست به همین دلیل از مسافران درخواست می‌شود حتی الامکان از مسیر‌های کوهستانی تردد نداشته باشند. کوهنوردان هم با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری کنند.
قالیباف گفت: گفتگو‌ها برای مسیر‌های ترانزیتی شمال - جنوب و شرق - غرب صورت گرفت و مقرر شد نشست‌های سه جانبه در سطح وزرای خارجه، دفاع و سران شکل گرفته و بحث‌های مرتبط با حمل و نقل، ترانزیت و تجارت نیز مورد توجه قرار گیرد.
شهرداری منطقه ۵ از شهروندان درخواست کرد که از تردد‌های غیر ضروری در مسیر‌های کوهستانی، بالاخص در محدوده کوهسار خودداری کنند.
کریدور تجاری در حال ظهور به روسیه و ایران این امکان را می‌دهد که هزاران کیلومتر از مسیر‌های فعلی خود را حذف کنند. در انتهای شمالی‌اش دریای آزوف قرار دارد که توسط شبه‌جزیره کریمه، سواحل جنوب شرقی اوکراین - از جمله بندر ماریوپل تحت اشغال روسیه - و دهانه رودخانه‌ی «دون» محصور شده است. در اوایل ماه جاری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با برشمردن دستاورد‌های کشورش از جنگ در اوکراین گفت دریای آزوف برای روسیه «به دریایی داخلی تبدیل‌شده است.»
سرلشکر محمد باقری گفت: از مسیر‌های بین المللی و اعلام شکایت به سازمان بین المللی دریانوردی از مسیر دیپلماسی اعلام می‌کنیم که شناور‌های ما در مسیر خود چنین واحد‌هایی را تحمل نخواهند کرد و همان گونه که اتفاق افتاده است با آن‌ها برخورد خواهد شد.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ