محققان کشور برای کشف درمانهای جدید به بررسی سلولی و مولکولی مؤثر در بروز سرطان خون پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از ۲۴ هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در ۴ باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، ۱۲۰ کیلو تریاک از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران کشف شد.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: با تلاش مأموران این پلیس یک دستگاه کامیون حامل بار آهن توقیف و ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.
با تلاش کارکنان گمرک امانات پستی اردبیل در حین ارزیابی کالای صادراتی به مقصد استرالیا مقدار نیم کیلو شیره تریاک از داخل کفش کتانی کشف و ضبط شد.
دوربین نور مرئی اقلیدس به آن امکان اندازه‌گیری شکل کهکشان‌ها را می‌دهد، در حالی که طیف‌سنج مادون قرمز نزدیک و نورسنج آن به آن اجازه می‌دهد تا فاصله کهکشان‌ها را اندازه‌گیری کند.
پردیس- سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از دستگیری دو قاتل متواری در پردیس خبر داد و گفت: با تلاش پلیس دو قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در محل حادثه کشف شد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه این پلیس، ۹۱ کیلو شیشه از یک دستگاه تریلر کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
با تلاش پژوهشگران باستان‌شناسی دانشگاه تهران، اسکلت کودکان سه هزار ساله در قره‌تپه سگزآباد کشف شد.
نیشابور ـ جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی نیشابور ۲۷ کیلو ۳۳۰ گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان نیشابور کشف شد.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
یک محقق آلمانی به "دویچه وله" می‌گوید که چگونه تیم Scan Pyramids اتاقی مخفی را در هرم بزرگ جیزه پیدا کردند. آن تیم به دنبال کشف اسرار پنهان بیش تری است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی بجستان گفت: ۷۱ هزار لیتر و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی کشف شد.
با تلاش مدافعان امنیت ۶۰ قبضه اسلحه کمری به همراه هزاران عدد فشنگ در مبادی ورودی شهرستان جوانرود کشف و ضبط شد.
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.
با تلاش سربازان گمنا‌م امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح ‌و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران در مرزهای سیستان و بلوچستان ‌کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از خنثی سازی تلاش برای حمله به زائران اربعین حسینی در جرف النصر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ