اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریح دمیرال، بازیکن ترکیه‌ای، برای سپری کردن آزمایشات پزشکی الاهلی عربستان در پاریس حضور دارد.
امروز مطالبی همچون ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور 10 تکواندوکار از فردا در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مرداد) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
علی مجتهدزاده، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: اینکه حکم به مراجعه فرد به روانپزشک می‌دهند در واقع رسماً در آراء خود اقدام به بی‌حرمتی به افراد و نشر کذب کرده اند. مثلاً در رای می‌آورد: «با توجه به شخصیت ضداجتماعی متهم…» در واقع به نظر می‌رسد درحالی‌که محکمه محل اجرای قوانین و فصل خصومت است اما به نظر می‌رسد قاضی جوان این شعبه محکمه را تبدیل به محل عنادورزی و تسویه‌حساب کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود و در صورت تصویب، انتخابات مجلس دوازدهم با قانون جدید برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فردا جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه برگزار می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فردا آخرین ملهت اسامی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی است.
خسروپناه: طبق قانون موجود فردی که کشف حجاب کرده است مجرم بوده و ضابط قضایی باید آن را دستگیر کند و دادگاه تشکیل و خانم مکشفه برای خود وکیل بگیرد و در نهایت بر اساس قانون جریمه شود که با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات وکیل علیرضا بیرانوند را پرداخت نکرد تا این فرد نیز به جمع شاکیان سرخپوشان بازگردد.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
اگر فردی غیر پزشک طبابت کند و بخواهید از کارش جلوگیری کنید، باید یک وکیل داشته باشید که به دادگاه عمومی انقلاب رود و شکایت کند و بعد از چند ماه دوندگی حتی اگر فرد محکوم شود، تنها ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود که اصلا بازدارنده نیست.
تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
وکیل ۳۳ساله که محمودرضا جعفرآقایی نام داشت، ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مردادماه امسال پس از پیاده شدن از خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگش در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.
ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد در حالی که محمود‌رضا جعفرآقایی ۳۳ ساله وکیل دادگستری با همسر و پسر ۵ ساله‌اش مقابل منزلش در شاهرود ایستاده بود از سوی فردی ناشناس با شلیک گلوله مجروح شد و وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۴ ساعت در بیمارستان جان باخت.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.
با نظر مساعد آقای فرهادی، مقرر می‌شود ایشان که خود اهل شیراز بوده، نسبت به مصاحبه و تصویربرداری از این فرد اقدام‌ نماید. با اتمام دوره کلاسی، این هنرجو کار کلاسی خود را که با ایده و طرح و تحت نظارت و راهنمایی آقای فرهادی ساخته شده بود با عنوان مستند «دو سر برد، دو سر باخت» تدوین نهایی و در چند جشنواره فیلم کوتاه بدون اشاره و ذکر نام آقای اصغر فرهادی به نمایش درمی‌آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ