هشدار پرسپولیس به فدراسیون بعداز واریز قسط دوم رادو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتن زنده تلویزیون و یک مصاحبه هشدار آمیز: ممکن است پرسپولیس نیز به روز استقلال دچار شود.
پرسپولیس برای کسب جام در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان، به وضوح نیاز به جذب مهاجم جدید دارد.
سرمربی موفق پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌تواند تیم فصل آینده اش را بدون علیرضا بیرانوند تصور کند.
هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت جایگاه میزبان با هشداری جالب روبرو شده‌اند.
از شواهد امر اینطور برمی‌آید که حداقل در فضای هواداری، پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی سه امتیازی بازی پیکان را کسب کرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.
لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
از پنج رقیب پرسپولیس تا اینجای فصل سه تیم از آنها بازی را ده نفره به پایان رسانده‌اند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند.
گلر صنعت نفت آبادان می گوید نه خودش و نه هم تیمی هایش در دیدار برابر هوادار وقت کشی نکرده اند.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ