بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال اخرین روز خود را در پاریس سپری کرد، شهری که در شش سال اخیر در آن زندگی می‌کرد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
یوشکو گواردیول به طور رسمی از لایپزیش به منچستر سیتی پیوست و به این ترتیب یکی از خرید‌های تابستانی سیتیزن‌ها شد.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هر چه سریع تر آن را باید نهایی کند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
برخی افراد فکر می‌کنند خرید خودروهای عضلانی با چنین قیمت‌هایی عاقلانه نیست اما اکثر طرفداران خودرویی از آن‌ها به عنوان محصولات نمادین صنعت خودروی آمریکا نام می‌برند.
استون ویلا خرید موسی دیابی از بایرلورکوزن را به صورت رسمی تایید کرد.
ویکتور گیوکرس، ملی پوش سوئدی، با قراردادی 20 میلیون یورویی از کاونتری سیتی به اسپورتینگ لیسبون پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرتغالی تبدیل شود.
لوئیس اوپندا به گران ترین خرید تاریخ لایپزیش تبدیل شد.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
رسانه های لهستانی اعلام کرده اند که کار علی قلی زاده با لخ پوزنان تمام شده و او به گران ترین خرید تاریخ لیگ این کشور تبدیل می شود.
بایرن مونیخ در حال آماده شدن برای انعقاد یک قرارداد ویژه در نقل و انتقالات تابستانی است.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
رئال مادرید قصد دارد همین زمستان راهی برای خلاصی از دست ادن هازارد پیدا کند.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ