استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده‌بندی امتیازی آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
استقلال نه‌تنها در این برهه با مشکل نداشتن سرمربی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند بلکه هنوز مدیرعامل هم ندارد و باید پیرو فرامینی باشد که از نهاد بالاتر، یعنی وزارت ورزش از راه می‌رسند. وزارت به‌عنوان متولی این باشگاه در سطحی دیگر باید پیرو نهاد‌های تصمیم‌گیرنده باشد و این‌طور نیست که آن‌ها هم به‌راحتی از پس تصمیماتی که قرار است برای آینده باشگاه گرفته شود، برآیند.
برای اولین بار در تاریخ شهرآورد، تعداد بردهای پرسپولیس از استقلال بیشتر شد.
در فاصله نیم ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - استقلال، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر نیز بالاتر رفته است.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
استقلال تیم خوبی است، اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند
استقلال با اختلاف بالاتر از سپاهان و پرسپولیس
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
در تمرین امروز استقلال یک اتفاق ویژه رخ داد که روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم را بالاتر برد.
دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، ۳ مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی .
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید اگر تیمش به لیگ برتر نرسد، فوتبال بی‌رحمی‌اش را نشان داده است.
شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
با نگاهی به آمار گلزنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس همچنین گلزنان این دو تیم در خط حمله به نکته جالب توجهی برمی‌خوریم.
سخنگوی باشگاه استقلال درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
تنها مهاجم خارجی که شروعی بهتر از یورگن لوکادیا را رقم زد، ایمون زاید بود که در 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران سه بار دروازه استقلال را گشود.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ