استقلال نه‌تنها در این برهه با مشکل نداشتن سرمربی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند بلکه هنوز مدیرعامل هم ندارد و باید پیرو فرامینی باشد که از نهاد بالاتر، یعنی وزارت ورزش از راه می‌رسند. وزارت به‌عنوان متولی این باشگاه در سطحی دیگر باید پیرو نهاد‌های تصمیم‌گیرنده باشد و این‌طور نیست که آن‌ها هم به‌راحتی از پس تصمیماتی که قرار است برای آینده باشگاه گرفته شود، برآیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینترمیامی قرارداد نیک مارسمن را بعد از اظهارات بحث برانگیزش در مورد لیونل مسی فسخ کرد.
جواد نکونام با انتشار یک استوری به جدایی یکی دیگر از ستاره‌های تیمش واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال بار دیگر نسبت به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش منفی نشان داد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به همراه چلسی و لیورپول چالشی جدی برای آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
ورود پول عربستان به بازار نقل و انتقالات سبب شده قیمت بازیکنان بالا برود و برای نمونه، حالا آئورلیو دی‌لائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمن 180 میلیون یورو می‌خواهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پر فشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ خردادماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ خرداد را بخوانید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با جورجینیو روتر که نتوانست عملکرد موفقی برابر این تیم داشته باشد ابراز همدردی کرد.
گفته شده که سامسونگ با محدودکردن طول دستورات ChatGPT به یک کیلوبایت یا ۱۰۲۴ کاراکتر، تلاش کرده است تا از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کند.
وقتی خرس کوکایینی واقعی در جنگل پیدا شد، حدود دو ماه از مرگش می‌گذشت و برخلاف آنچه در فیلم نشان می‌دهند هیچ نشانه‌ای از رفتار غیرعادی او پیش از مرگ پیدا نشد.
به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بایر لورکوزن سه شب بعد از شکست تلخ خانگی برابر موناکو بار دیگر در بای آرنا مغلوب حریف خود شد.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
امروز مطالبی همچون کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
از مرداد ماه ۱۳۹۹ که ریزش بورس آغاز شد تا به این ماه تقریبا ۲۸ ماه گذشته است و در این مدت برخی نماد‌ها توانستند سقف خود را بزنند و برخی دیگر سهامداران خود را بیچاره کردند. نکته قابل توجه بازدهی یک میلیون و ۳۹۰ هزار درصدی یک نماد بود!
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش تعطیلی دوساله آموزش حضوری به علت شیوع کرونا را موجب وارد شدن آسیب بر آموزش فرزندان کشور ارزیابی کرد و گفت: به خاطر همین آموزش غیر حضوری دوساله، فرزندان ما در سکو‌های دیگران بدون هیچ حفاظی تنها ماندند.
در کردستان یک آقایی شکلاتی در بازار به من داد، چه کردند با این بیچاره! آیا این درست است؟ می‌گویند دیکتاتوری، شما این موضوع را ببینید، کی دیکتاتور است؟
مسوولان شهری گفته‌اند که این ابر متان را ندیده‌اند، البته باید خدمت آن‌ها عرض شود که گاز متان نه رنگ دارد، نه بو! چند روز پیش با اسماعیل کهرم، کارشناس محیط زیست صحبت می‌کردم و او می‌گفت: «مشکل آرادکوه با دو دستگاه زباله‌سوز برطرف می‌شود.»
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچستر یونایتد رقم زدند.
ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچستر یونایتد رقم زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ