رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمات رسانی این سازمان به ۱۴۳ هزار زائر پیاده اربعین حسینی در قالب تیم های سحر و سحاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری از عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می‌شوند.
شهردار تهران گفت: وضعیت خدمت‌رسانی متروی تهران در شب‌های پیش‌رو همزمان با عاشورا و تاسوعای حسینی توسعه پیدا خواهد کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از خدمت رسانی به زائران حج توسط پلیس فرودگاه‌های کشور در ۲۱ فرودگاه خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در مراسم راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۸۳ هزار نفر از مجموعه هشت دستگاه در طول ۲۹۷ هزار کیلومتر را کشور در طرح نوروزی انجام وظیفه خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۴۳ خودرو سوخت‌رسان در مناطق پرتردد تهران برای خدمت به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار نیروی خدمات‌شهری در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از به‌ کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌ رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
در این فیلم تصاویری کمتر دیده شده از خدمت‌رسانی آیت‌الله خامنه‌ای به مناطق سیل زده ایرانشهر در سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌نمایید.
رئیس ستاد خدمات سفر از استان‌های معین و همجوار خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز بر نظارت تأسیسات گردشگری استان‌ ها داشته باشند.
بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همگام با سایر نهادهای اجتماعی به زائرین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از از روند خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی امدادونجات مستقر در قرارگاه پشتیبانی-عملیاتی امداد و نجات شهید جهان آرا در شلمچه بازدید کرد.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین موجب بروز برخی مشکلات شده است.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از خدمت‌رسانی خادمان شهرداری در دو شیفت صبح و عصر در شهر کاظمین به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
سخنگوی دولت نوشت: امسال هم همچون همیشه خدمت‌رسانی برادرانه و بی‌منت عراقی‌ها به جمعیت میلیونی زائران اباعبدالله (ع) مثال‌زدنی است.
سلیمانی با اشاره به این که بیش از ۶ هزار نفر از زائران از ابتدای شهریورماه تاکنون به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده اند، از درمان سرپایی ۵۴ نفر خبر داد.
رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت‌رسانی موکب‌های این بنیاد در ۶ پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.
رییس بنیاد مستضعفان جزئیات خدمت‌رسانی ۶ موکب بنیاد مستضعفان در مرزها را تشریح کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و پیکان، خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ