دبیر فدراسیون تنیس در خصوص شرایط اعزام تنیسورهای ایرانی به بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: شرایط و وضعیت حضور قهرمانان تنیس در بازی‌های آسیایی با سایر رشته‌ها متفاوت است و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نماینده ایران به مقام های قهرمانی در رقابت‌های تنیس روی میز آزاد جهانی در تونس دست یافتند.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
خشکسالی سبب مهاجرت هزاران کشاورز عراقی از روستاها به شهرها شده است.
ملی پوش وزنه برداری ایران دو مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
ملی‌پوش دسته 64 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران به مقام پنجم در حرکت یک‌ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا بسنده کرد.
دبیرکل فدراسیون تنیس با اشاره به رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی شرکت کننده در تور جهانی تنیس گفت: حضور ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان در ایران نشان داد فدراسیون تنیس کشورمان قابلیت و شایستگی برگزاری چنین رویدادهایی را دارد و رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی موجب می‌شود راه برای میزبانی‌های مجدد باز شود.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: زمین باید از حالت سرمایه‌ای خارج شود و در اختیار بهره‌برداران و کشاورزان واقعی قرار گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد: این مرد کشاورز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت.
دبیر فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقاتی مانند جام حذفی و فیوچرز و حضور بازیکنان خارجی در کشور، فرصت خوبی برای پیشرفت بازیکنان ایرانی است.
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تولید قطعی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم درسال زراعی گذشته در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به سال قبل با رشدی ۳.۵ میلیون تنی روبه‌‎رو بوده است.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشاورزی در کشور به عنوان شغل دیده نمی‌شود. شخص کشاورز به عنوان شخصیتی حقوقی نبوده و تنها شخص حقیقی است در حالی که هویت حقوقی کمک کننده برای دریافت حمایت‌ها است.
بانک تخصصی کشاورزی، پیش‌فروش نهاده‌های دام و طیور را به سرویس‌های متعدد خرید نهاده در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اضافه کرد.
رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۵ کارگر بخش کشاورزی شوش بر اثر سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از ابتدای لیگ بازیکنان خوبی جذب کردیم و در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نیستیم.
دو عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف دادند.
متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد و در پرونده خود جرایمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت هم داشت، به انجام این قتل با سلاح شکاری به انگیزه سرقت خرما اعتراف کرد.
سید جواد ساداتی نژاد گفت: تولید محصول سالم وظیفه و هویت کشاورز ایرانی است و به این منظور ما باید نهال سالم و گواهی شده در اختیار کشاورزان قرار دهیم.
نماینده دسته 64 کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران در رده پنجم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
ملی پوش وزنه برداری دسته ۶۴ کیلوگرم کشورمان در گروه A رقابتهای قهرمانی آسیا در رده پنجم قرار گرفت.
یاسوج _ دلالان در سایه ضعف زیرساخت های سردخانه‌ای و فرآوری، محصول کشاورزان کهگیلویه و بویر احمد را ارزان می خرند و دسترنج مردم محروم را به یغما می برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ