رئیس جمعیت هلال احمر بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملازاده با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، ادامه داد: اطلاع رسانی نسبت به شناسایی افراد فاقد بیمه، رایگان شدن دهک‌های ۱ تا ۵ و کاهش پرداخت حق بیمه در دیگر دهک‌ها صورت بگیرد.
تمشک از یک تیم تحلیلی حرفه‌ای بهره می‌برد که به صورت مداوم تمامی بازار‌های مالی را تحلیل می‌کند و از بهترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند در شرایط مختلف بازار ترکیب دارایی‌های صندوق را تغییر می‌دهند تا بالاترین بازدهی را کسب کنند.
وزیر راه و شهرسازی  اعلام کرد: تمامی کشورهای منطقه می‌توانند با استفاده از راه‌ها و ظرفیت‌های ایران، بخش عمده‌ای از مسائل ترانزیتی و لجستیک خود را حل کنند
بذرپاش رضایتمندی مردم را یکی از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و بر استفاده از حمل‌ونقل ریلی تاکید کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های والیبال به درستی استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم چرا که سال سختی پیش رو داریم و مهم است که بتوانیم در بهترین وضعیت قرار بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
با مصوبه مجلس، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به اجرای برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در سه سطح یک، دو و سه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور اعم از دولتی و غیردولتی اقدام نماید.
با مصوبه مجلس تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، داروخانه‌ها و دامپزشکی و اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی شدند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
ورود گلر سوم برزیل به زمین مسابقه، یک رکورد خاص را برای سلسائو به ارمغان آورد.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
وزیر ارشاد با اشاره به اینکه ظرفیت مسکن خبرنگاران از ۱۲ هزار نفر به ۲۴ هزار نفر افزایش پیدا کرده است عنوان کرد: ریاست جمهوری دستور ویژه برای مسکن هنرمندان پیشکسوت در نظر گرفته‌اند و به دنبال این هستیم از تمام ظرفیت‌های وزارتخانه و سایر مجموعه‌ها استفاده شود تا در کنار رفع دغدغه مسکن برای کشور، دغدغه مسکن اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر نیز برطرف شود.
«واقعیت این است که جریان اصول‌گرایی درگیر یک طیف تمامیت خواهی شده است که با استفاده از نهاد‌های قانونی و ظرفیت‌های مالی، سیاسی و امنیتی که دارند، تلاش می‌کنند جدا از اینکه کل جریان اصول‌گرایی را از آن خود کنند، تمام قدرت (قوای سه‌گانه و نهاد‌های حکومتی) کشور را به دست گیرند. این طیف اصلا حاضر نیستند با گروه و جریانی همکاری داشته باشند و عملا همه را خائن می‌دانند جز خودشان.»
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های خود برای برقراری صلح و آرامش در افغانستان و رفاه مردم این کشور استفاده می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های خود برای برقراری صلح و آرامش در افغانستان و رفاه مردم این کشور استفاده می‌کند.
وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و ... خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی مشغول ساخت نیروگاه سه هزار مگاواتی در جنوب عراق است که فاز اول آن تمام شده است.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی در تسهیل سفر زائران اربعین هیچ منافاتی با مردمی بودن این مناسبت ندارد، اظهار داشت: وظیفه دولت در این مسیر، نظارت، حمایت و تسهیل‌گری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ