رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی گفت: حدود ۱۰۰ ورزشکار به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌کنیم و در چند رشته شانس کسب مدال طلا داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر قطر اعلام کرد که این کشور در چارچوب بشردوستانه کمک‌هایی را به اوکراین اختصاص می‌دهد.
طبق اعلام مقامات محیط زیست استرالیا، گروهی نزدیک به ۱۰۰ نهنگ خلبان قبل از اینکه در غرب استرالیا به سمت ساحل بروند، رفتار غیرعادی از خود نشان دادند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: ۱۰۰ کارگروه ویژه عملیاتی در خصوص جرائم مرتبط با کنکور تشکیل شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم اعلام شد.
رئیس مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به میانگین سنی زائران حج تمتع گفت: ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال سن دارند ولی همه استطاعت جسمی آنها محرز شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی گفت: حدود ۱۰۰ ورزشکار به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌کنیم و در چند رشته شانس کسب مدال طلا داریم.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
براساس اعلام رئیس دفتر نخست وزیر اوکراین، مسکو و کی یف امروز هر کدام ۵۰ اسیر جنگی را بین یکدیگر تبادل کردند.
مدیر کل توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه گردشگری جدید در کشور شناسایی شده اما در مرحله اول، قرار است ۱۰ نقطه برای اعزام تسهیل‌گران تعیین شود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا پایان سال جاری حداقل بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای «راهیان پیشرفت» یا «ایران قوی» اعزام می‌شوند.
سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش اعزام ۱۰۰ نفر به قطر با همکاری وزارت ورزش را تایید کرد.
معاون نخست‌وزیر کوبا اعلام کرد در پی سفر رئیس‌جمهور این کشور به پکن، چین متعهد شده برای سرمایه‌گذاری و پیشبرد برخی طرح‌ها در کوبا، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به هاوانا کمک کند.
دولت فدرال سومالی اعلام کرد که ۱۰۰ تن از اعضای الشباب از جمله شماری فرماندهان این گروهک در یک عملیات نظامی در جنوب شرق این کشور کشته شدند.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۰۰ هزار تن گندمِ «تایتانیکِ» کشتی‌های باری در جنوب کشور تخلیه شد.
۱۰۰ دستگاه ون وانا از محل قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل با وزارت کشور، تحویل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با شبکه خبر از اعزام ۴۴ هزار نیرو هلال احمر در اربعین حسینی خبر داد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
یک کارشناس مسائل دفاعی روسیه مدعی شدند که پیونگ‌یانگ به مسکو پیشنهاد داده ۱۰۰ هزار داوطلب را به اوکراین خواهد فرستاد تا در کنار ارتش روسیه علیه فاشیست‌های اوکراینی مبارزه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ