کارلوس اِنِرِخوس، سرمربی جدید نساجی مازندران، از هواداران‌شان خواست حضور پرشوری در ورزشگاه شهید وطنی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.
جود بلینگام در مصاحبه ای با تلویزیون رئال مادرید خود را به هواداران معرفی کرد: "بزرگترین ویژگی من این است که می توانم همه چیز را انجام دهم، که به من اجازه می دهد در مکان های زیادی بازی کنم."
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
کری‌خوانی برای ما نیست و ما باید حرمت همه را حفظ کرده و در زمین تلاش کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم...
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، از اینکه تیمش توانست در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد، ابراز خوشحالی کرد.
گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
سرمربی نساجی پیش از دیدار با استقلال گفت که بازی فردا متعلق به هواداران است و امیدوار است که از دقیقه یک تا 90 تیمشان را تشویق کنند.
مدافع ذوب آهن می گوید به خاطر اشتباه او بازی با ملوان مساوی شد.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید اخراجش سخت گیرانه بوده و به خاطر این موضوع از همه عذرخواهی می کند.
اولیویه ژیرو در فاصله پنج ماه تا پایان قراردادش با میلان از علاقه خود برای حضور در MLS خبر داد.
ادن هازارد در مصاحبه با نشریه مارکا از هواداران رئال رسما عذرخواهی کرد و گفت از اینکه نتوانسته توقعات را برآورده کند، بسیار متاسف است.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.
هری مگوایر که بعد از اشتباه در دیدار دیشب تیمهای ملی انگلیس و آلمان به شدت هدف انتقاد قرار گرفته با انتشار یک پست اینستاگرامی اشتباهش را پذیرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.
دروازه‌بان نساجی می‌گوید حمید مطهری نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را به طور کامل در تیم ایجاد کند.
ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد مقابل تیم نساجی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر میکنم و این برد را به تمام تیم تقدیم می‌کنم. این حمایت و تشویق هواداران را در طول فصل می‌خواهم.
مدافع راست نساجی می گوید برای شادی هواداران تیمش از هیچ تلاشی در بازی های آینده دریغ نخواهند کرد.
فرزاد زامهران یکی از تعویض های تاثیرگذار نساجی در دیدار مقابل مس کرمان بود.
سرمربی تراکتور می‌گوید که تیمش سه هفته دیگر آماده خواهد شد.
جیووانی سیمئونه از پیوستن به ناپولی خوشحال است و می‌خواهد مثل دیه‌گو مارادونا برای این تیم بدرخشد و محبوب هواداران شود.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم، اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم. اولین حرف‌های لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ