مدافع راست نساجی می گوید برای شادی هواداران تیمش از هیچ تلاشی در بازی های آینده دریغ نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
یک گل بی‌نظیر از ابرستاره ما فرشاد نور. خداروشکر عجب گلی زدیم. دمت گرم فرشاد. بغض ما ترکید روی این صحنه. سوپرگل استثنایی از فرشاد دلها. بغض 35 میلیون افغانستانی ترکید
با گذشت دو روز از دربی پایتخت انتشار تصاویری از سنگ های پرتاب شده به داخل زمین یک شکرگزاری بزرگ را برای فوتبال به جا می گذارد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
ناصر لارگانی گفت: در جلسه استیضاح آبان ماه سال گذشته گفتید که علمیات واردات خودرو جلو رفته و خداراشکر که تمام مجوز‌های لازم را داشتید، ۶ ماه گذشته چند خودرو وارد شده است؟ من می‌گویم صفر دستگاه و شما واردات خودرو را پشت گوش انداختید و امروز گوش ما از بهانه‌های شما پُر است.
محمد سعید احدیان: یک زمانی می‌گفتند که به خاطر فیلترینگ مشکلات داریم فیلتر کردیم و چندین ماه هم الان فیلتر بود، فرقی کرد؟ همچنان نرخ ارز را دارند کانال‌های تلگرامی پر قدرت‌تر از قبل بالا پایین می‌کنند، چون ما واتساپ را بستیم و مردم کوچ کردند به تلگرام، برخی به نرم‌افزار‌های داخلی رفتند خداروشکر، اما بخشی هم به تلگرام رفتند و قدرت تلگرام بیشتر شده است.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
مهدی قایدی می‌گوید این دربی بسیار بی روح بوده و امیدوار است با حل مشکل آلودگی هواداران به ورزشگاه برگردند.
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: خداراشکر با وجود همه تیم‌های آسیایی برای بار دوم توانستیم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت:مشکل فنی داشتم که نتوانستم به طلا برسم ولی خداروشکر که بدون مدال برنگشتم .
خداروشکر حال ایشان خوب است و مشکل خاصی نبوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتخاب اول و آخرش برای دستیار ایرانی جواد نکونام است، گفت: خدا را شکر که در جام جهانی با انگلیس بازی داریم.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
کارلوس کی‌روش با ابراز امیدواری نسبت به مسیر تیم ملی صحبت‌هایی همراه با امیدواری مطرح کرد.
هافبک باتجربه استقلال می‌گوید هر تصمیمی که کی‌روش درباره خودش بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
رامین راستاد، بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» می گوید: در تمام این سال ها به خاطر ارادتی که به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم دوست داشتم کاری کنم که خداراشکر توانستم و امیدوارم کار برای مردم قابل قبول باشد.
یک کارشناس صنعت بانکی گفت: برای حمایت از کسب وکار‌های خرد اصلی‌ترین کارکرد نظام بانکی، تجهیز منابع خرد مرد‌م و هد‌ایت آن به سمت تولید و سرمایه‌گذاری است تا از این طریق چرخه اقتصادی کشور به حرکت درآید در غیر اینصورت در آینده این کسب وکار‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ