توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد که علی رغم شکست سنگین تیمش مقابل منچسترسیتی، از عملکرد شاگردانش راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
بایرن امروز در دیداری تدارکاتی در ژاپن مثل چند ماه پیش مغلوب منچسترسیتی، قهرمان چمپیونمزلیگ، شد.
مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، امروز توانست روی زمین چمن تمرین کند تا خیال توماس توخل تا حد زیادی راحت شود.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، مدعی شده که توماس توخل پس از اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در این تیم نمی‌ماند.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
بو سونسون، سرمربی سوئدی ماینتس، که امروز با متوقف کردن دورتموند قهرمانی را به بایرن مونیخ هدیه داد در گذشته بازیکن توماس توخل، سرمربی این روزهای بایرن، بوده است.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ و رئیس افتخاری باشگاه آلمانی امروز با حضور در تمرین این تیم با توماس توخل دیدار کرد.
نتایج بد بایرن با هدایت توماس توخل امروز نیز ادامه یافت و مونیخی ها در زمین ماینتس با وجود زدن گل اول، در نهایت 3-1 شکست خوردند.
بایرن مونیخ امروز در دیداری بسیار حساس مقابل ماینتس قرار می‌گیرد و این به معنای بازگشت توماس توخل به خانه قدیمی‌اش است.
یک خبرنگار آلمانی امروز در نشست خبری بایرن از توماس توخل با ذکر نام دیتمار هامان سوالی پرسید که سرمربی بایرن را ناراحت کرد. این خبرنگار در همین نشست از توخل عذرخواهی کرد.
حضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی امشب مطرح شود.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که او اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که ستاره سنگالی تیمش با چه جرایمی روبه‌رو شده است.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود گفت که برکناری گراهام پاتر از هدایت چلسی برای او اهمیت چندانی ندارد.
توماس توخل امروز در حالی برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ می نشیند که با دغدغه های متعددی روبرو است.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
دروازه بان و خط دفاعی چلسی امروز حرفی برابر ستاره های لیدز برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.
اتحادیه فوتبال انگلیس امروز رای انضباطی توماس توخل، سرمربی چلسی و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام را اعلام کرد.
بعد از تعطیلی تمرین روز گذشته پرسپولیس که همزمان با ثبت قرارداد مهاجم هلندی این تیم شد، امروز لوکادیا در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ