مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، امروز توانست روی زمین چمن تمرین کند تا خیال توماس توخل تا حد زیادی راحت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس تاکید دارد سخت‌ترین بازی دو فصل اخیرشان را مقابل تیم‌های مجتبی حسینی داشتند.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
دهدشت- همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
دهدشت_ همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
نفس آخر پای ساختمان آرزوها
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
اصفهان- بنا بر پیش‌بینی هواشناسی اصفهان به دلیل استمرار خشکسالی در مناطق شمال و شرق این استان، ریزگردها در روزهای گرم تابستان امسال نفس اصفهان را تنگ‌تر می‌کنند.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در پایان 90 دقیقه نفس‌گیر در ورزشگاه سیروس قایقران، در حالی که یک چشم‌شان به آبادان بود، با امیدواری به کرمان بازگشتند.
خطای پنالتی اعلام شده به سود اینتر مقابل میلان توسط داور رد شد.
صعود تیم پالما به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با پیروزی برابر بنفیکا در شرایطی رقم خورد که لحظات پایانی این مسابقه نفس‌گیر بود و بازیکن ایرانی پالما اشک می‌ریخت!
ضربه سر تماشایی سرژ گنابری و همچنین گل تکنیکی و زیبای کینگزلی کومان، بایرن را از کابوس تساوی مقابل هرتابرلین نجات داد.
بازگشت سالم الدوساری به تمرینات گروهی الهلال انرژی تازه‌ای را به این تیم تزریق کرد.
روزنامه جوان نوشت: ثابتی که خود از ارکان برپادارنده رژیم شاه با اتکا بر نظامی پلیسی بود، اکنون بعد از گذشت سال‌ها از مرگ شاه، منتقد شاه شده و در صفحه ۵۹۱ کتاب «در دامگه حادثه» گفته است «شاه بیش‌تر به تملق و چاپلوسی و دستبوسی اهمیت می‌داد تا سلامت نفس افراد؛ در حالی که همین افراد به فساد و مال‌اندوزی آلوده بودند.
اصفهان- اصفهانی‌ها طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵۹ روز هوای آلوده نفس کشیدند و اصفهان در دی ماه با ۱۳ روز پیاپی هوای ناسالم برای عموم، آلوده‌ترین روزهای سال ۱۴۰۱ را سپری کرد.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
اصفهان- اصفهانی‌ها طی ۹ ماهه امسال ۱۴۰ روز هوای آلوده نفس کشیدند و ماه آذر با ثبت بیشترین روزهای ناسالم تاکنون آلوده ترین ماه در سال ۱۴۰۱ بشمار می‌رود.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
اصفهان- کلانشهر اصفهان در هشت ماه نخست سال جاری یک روز هوای پاک و ۱۱۶ روز هوای ناسالم تجربه کرد.
اصفهان- مردم اصفهان در هفت ماه نخست سال جاری بدون یک روز هوای پاک، ۹۴ روز هوای آلوده نفس کشیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ