سرخابی‌های پایتخت امیدوارند یکی دیگر از تیم‌های منسجم رقابت‌های لیگ بیست و دوم شاگردان مورایس را اینبار در خانه متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید می‌گوید: به فکر لژیونر شدن هستم و قصد بازی در باشگاههای ایران را ندارم.
سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور تاکنون حاضر به همکاری با مدیران فدراسیون فوتبال در خصوص تیم امید نشده اند.
هافبک ملی پوش سپاهان مشغول انجام تمرین و دیدارهای تدارکاتی همراه با تیم امید ایران است.
دروازه‌بان تیم ملی امید و باشگاه هوادار با استقلال توافق کرد.
دروازه‌بان ملی پوش امید مشغول تمرین زیر نظر رضا عنایتی و دور از هیجانات نقل و انتقالات است.
امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت می‌کند.
اسامی ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید ایران اعلام شد.
این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باتوجه به شرایط جدول، هنوز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند گفت: هرچند شانس استقلال کم شده اما امید برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.
در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
دیدار گل‌گهر و فولاد آخرین بازی امسال فوتبال ایران خواهد بود که با حذف یک تیم مدعی جام حذفی همراه خواهد شد.
امید نورافکن، بازیکن سپاهان نسبت به شعارهای هواداران پرسپولیس و جو سکوها واکنش نشان داد و آنها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.
دیدار تیم های امید استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان تا دقایق پایانی از حریف جلو بودند.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیر عرب براقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
تیم فوتبال امید پرسپولیس موفق به شکست استقلال در لیگ فوتبال باشگاهی شد.
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ