هافبک ملی پوش سپاهان مشغول انجام تمرین و دیدارهای تدارکاتی همراه با تیم امید ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌گوید به نظرش تصمیم بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس گرفته و امیدوار است با تیمش سه‌گانه بگیرد.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
اولین بازیکن پرسپولیس که به صورت رسمی از این تیم در فصل جدید جدا شده، لیگ آتی را در جمع شاگردان مجتبی حسینی دنبال خواهد کرد.
وزیر نیرو در جلسه مشترک با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان دستور افزایش ۱۰ درصدی میزان برق مصرفی واحدهای سیمانی را در فصل گرم سال جاری صادر کرد.
فرزند شهید سلیمانی گفت: آمریکایی ها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
فرزند شهید سلیمانی گفت: مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
هافبک سپاهان پیشنهادی اروپایی دریافت کرده و باید دید تصمیم مدیران باشگاه در این زمینه چه خواهد بود.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق با بیان اینکه چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟ تأکید کرد که فرماندهان پیروزی به الگویی برای جوانان تبدیل شده اند.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بابیان اینکه سردار سلیمانی شبانه‌روز وقف ایران و اسلام بود گفت: گرچه جای او خالیست، اما دوستانشان اتفاقات بزرگی را رقم زدند و به خوبی راهش را ادامه می‌دهند.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
محمد کنو، هافبک تیم ملی عربستان با درخشش خود در ترکیب تیم ملی عربستان در مسابقات جام جهانی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
منابع پاکستانی اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اواخر ماه جاری میلادی به پاکستان سفر می کند.
یاسین سلمانی به دلیل برخوردی در دقایق انتهایی نیمه اول دیدار برابر تراکتور مجبور شد جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد.
احتمال می رود که استقلال برای دیدار با ذوب آهن، با یک تغییر و حضور جلالی به جای سلمانی به میدان برود.
در هفته هفتم لیگ برتر، ساپینتو در مصاف با گل‌گهر به دو ملی پوش خود استراحت داده بود و تنها از حسینی استفاده کرد.
به جای ولیعهد سعودی، شاهزاده «ترکی الفیصل» در مراسم تشییع جنازه الیزابت دوم شرکت خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو در ابتدای نیمه دوم با تعویض جلالی به جای سلمانی، اقدام به تغییر سیستم تیمش گرفت.
محمد بن سلمان هنگام ورود به مسجد الحرام دور خانه کعبه طواف کرده و دو رکعت نماز طواف به جای آورد. او پس از ورود به داخل کعبه مشرفه و مشارکت در شستشوی آن نیز دو رکعت نماز خواند.
اقدام «هادی مطر» جوان ۲۴ ساله لبنانی‌الاصل، یک پیام بزرگ را در خود جای داده و آن وجود محبت پیامبر (ص) در دل مسلمانان و عمق ایمان آنان به عقاید خود است؛ عقایدی که با مرور زمان، تمسخر و هتاکی‌هایی که در طول سال‌های اخیر در اروپا شاهد آن بوده‌ایم، تضعیف نشده و رنگ نباخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ