شرکت آربوتوس (Arbutus) و جنوانت (Genevant)، فایزر و بیونتک را برای نقض پتنت فناوری نانوذرات لیپیدی در توسعه واکسن ضدکرونا حاوی mRNA خود متهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
روش‌های خاصی برای نگه‌داری از گوجه فرنگی به صورت طولانی مدت در فریزر وجود دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
همزمان با فرارسیدن فصل گرما و شروع طرح‌های مدیریت مصرف برق، شایعاتی در شبکه‌های مجازی پیرامون میزان مصرف برخی لوازم خانگی همانند یخچال‌ فریزرها مطرح می‌شود که با محاسبات ریاضی همخوانی ندارد.
سیدجلیل میرمحمدی، نماینده مخالف استیضاح وزیر صمت گفت: قرار است با عزل وزیر صمت یخچال و فریزر ارزان شود؛ این ادبیاتی است که ما داریم در مجلس وزیری را استیضاح میکنیم!
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
مادر شاغل برای شیر دادن به کودک خود باید شیرش را بدوشد و درون کیسه یا شیشه بگذارد و سپس آن را داخل فریزر قرار دهد. برای نگهداری طولانی مدت شیر مادر و برای جلوگیری از پایین آمدن کیفیت شیر مادر، آن را داخل کیسه‌های مخصوص نگهداری در فریزر بریزید.
طبق اطلاعات سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها، اگر بعضی از غذا‌ها را در طبقه بالای فریزر قرار دهید، باعث آسیب به بدن می‌شوید و همین اشتباه ساده در نگهداری از ماده غذایی باعث پخش شدن باکتری خطرناک و ابتلا به بیماری‌های جدی می‌شود، اما به نظر شما کدام غذا است که هرگز نباید آن را در طبقه بالای فریزر بگذاریم؟ برای اطلاع از پاسخ با ما در این بخش همراه باشید.
بعضی از مواد غذایی در فریزر خیلی زودتر خراب می‌شوند یا زودتر بو می‌گیرند و کیفیت خود را از دست می‌دهند. این مواد را بهتر است که فریز نکنید و تازه مصرف کنید.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
رزمی‌کار ایرانی در پایان مبارزه‌ای دشوار و تماشایی برابر نماینده روسیه به برتری رسید و کمربند قهرمانی سازمان "کلیزه" را از آن خود کرد.
شرکت دارویی فایزر اعلام کرد که مقامات بهداشتی ایالات متحده برای شیوه درمانی تازه این شرکت علیه بیماری میگرن مجوز صادر کرده‌اند.
یک روز بعد از انتشار فیلم فرار مدیر فایزر از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکسن کرونا، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب این فیلم را حذف کردند.
«کوین لی» رزمی کار و فایتر هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) در آمریکا، از اینکه به دین مبین اسلام مشرف شده، ابراز خرسندی کرد.
یکی از بهترین شیوه های نگهداری مواد غذایی، فریز کردن است. فریزر سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک می‌کند تا موادغذایی فصل‌های گوناگون را نگهداری داریم. اما برخی مواد غذایی را نمی‌توان فریز کرد.
قرار دادن سبزی‌ها و میوه‌های آبدار مثل هندوانه در فریزر و سپس باز شدن یخ آنها، آن‌ها را شل و وارفته می‌کند و دیگر قابل استفاده نیستند.
برای غلبه بر نشخوار فکری و اضطراب شبانه توصیه می‌شود که بخشی از روز خود را به نگرانی های‌تان اختصاص دهید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و آن چه را که نگران آن هستید یادداشت کرده یا صرفا به آن فکر کنید بدون آن که به دنبال راه حلی باشید.
آلبرت بورلا، مدیر اجرایی فایزر، روز شنبه فاش کرد آزمایش کووید -۱۹ وی مجدداً مثبت شده، هرچند او چهار دوز واکسن کووید -۱۹ ساخته شده توسط این شرکت و شریک آلمانی آن بیوانتک را دریافت کرده است.
امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.
امیر علی اکبری توانست در قفس رقیب ایتالیایی و سرسخت خود را ناک اوت کرده و به ریل پیروزی بازگردد.
فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، به حواشی اخیر بین پسرش و نیمار واکنش نشان داد.
رئیس شرکت فایزر از ابتلای خود به ویروس کرونا علیرغم دریافت چهار دز واکسن تولیدی این شرکت خبر داد.
شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ