میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 5-0 مقابل وولوز در آخرین بازی فصل گفت از جو احساسی پایان مسابقه در استادیوم امارات به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
میکل آرتتا معتقد است که منچسترسیتی تیم برتر میدان بود و استحقاق پیروزی مقابل شاگردانش را داشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از بازی ساوتهمپتون گفت که شاگردانش باید در فاز دفاعی بهتر عمل کنند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیدز به ستایش از گابریل ژسوس پرداخت که در این بازی دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد که کار قهرمانی هنوز تمام نشده و ماجراجویی های بسیاری در پیش است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی گفت توپچی‌ها از آغاز تا پایان مسابقه حاکم میدان بودند و به شایستگی به پیروزی رسیدند.
میکل آرتتا در جریان پیروزی آرسنال مقابل استون ویلا، داور بازی، سیمون هوپر را مسخره کرد.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-2 مقابل استون‌ویلا به ستایش از جورجینیو پرداخت که گل سوم را در وقتهای تلف‌شده به ثمر رساند و گفت آرسنال به معجزه نیاز داشت و او این معجزه بود.
منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر را از FA کاپ حذف کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد از بازیکنانش و به خصوص انکتیا که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
آرسنال با کسب پیروزی چهار بر یکدو در خانه برایتون صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد.
سرمربی تیم آرسنال با خوشحالی از کامبک شاگردانش، آنها شایسته پیروزی مقابل وستهم دانست.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 بر لیورپول می‌گوید تیمش در نیمه اول می‌خواست لیورپول را فریب دهد با به فکر ضعیف بودن حریف افتاده و به حمله گسترده رو بیاورد.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام از شاگردانش تمجید کرد و گفت فصل تازه آغاز شده و صحبت از مدعی قهرمانی بودن تیمش ادعایی زودهنگام است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ