مذاکرات میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، بر سر بحت تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، معتقد است که باشگاه در تامین خدماتی که شایسته اوست ناموفق عمل کرده است.
درحالیکه مذاکرات بایرن مونیخ و تاتنهام برای انتقال هری کین به بن‌بست رسیده با وجود پیامهای بایرن که خواهان حمایت ستاره انگلیسی از تلاشهایش است او سکوت کامل در پیش گرفته است.
ژاوی پیشنهاد اول باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد را به خاطر دستمزد پایین رد کرده است.
تلاش باشگاه لسترسیتی برای به خدمت گرفتن جسی مارش، سرمربی سابق لیدز یونایتد، در آستانه به بن رسیدن است.
حمیدرضا آصفی با اشاره به سفر هفته پیش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و افزایش تعاملات بین ایران و آژانس و تاثیر این موضوع برحل پرونده هسته‌ای ایران گفت: وضعیت کنونی به نحوی است که نباید خیلی خوشبین باشیم و از طرفی دیگر نباید فکر کنیم که موضوع به بن‌بست رسیده و غیرقابل حل است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
بن‌بست مذاکرات احیای برجام و ابهام بر سر آینده توافق هسته‌ای در شرایطی که به اذعان خود غربی‌ها جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک وجود ندارد، طرف‌های مذاکره‌کننده را مجددا به سمت بازگشت به میز مذاکره ترغیب کرده است. در این چارچوب موضوع «تبادل زندانیان» و «توافق موقت»، دو متغیری است که می‌تواند در شرایط کنونی روزنه‌ای برای گشایش و تسهیل‌گری باشد و هزینه‌های اقدامات پایتخت‌های غربی برای دستیابی به توافق را کاهش دهد.
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: متأسفانه شرایط فعلی مذاکرات برجام به بن‌بست رسیده است و از اول سپتامبر تاکنون مذاکرات دیپلماتیک جدی صورت نگرفته است، اما برای این‌که بگوییم برجام مرده است، هنوز زود است
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
یکی از بازیکنانی که توجه امیر قلعه‌نویی را در پنجره زمستانی معطوف به خود کرده، محمدرضا حسینی است.
تاکید بورل بر اینکه باید برجام را بر اساس مذاکرات وین و نه پیش‌نویس مذاکرات وین در ماه اوت احیا کنیم، نشانه‌ای از اختلاف نظر به‌ویژه درباره مسائل پادمانی است که مذاکرات را از اوت تاکنون در شرایط بن‌بست قرار داده است.
دولت‌های اتحادیه اروپا نتوانستند درباره سقف قیمت برای صادرات دریابرد نفت روسیه به توافق برسند.
گروسی گفت که دسترسی آژانس به اطلاعات درباره ایران مختل شده، زیرا در ماه‌های اخیر بازرسان اجازه بازدید از سایت‌ها را ندارند و همچنین افزود: «مذاکرات برجامی اکنون به بن‌بست رسیده است.»
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات برجام در بن بست نیست.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.
منابع آگاه از ایجاد بن بست در مذاکرات آتش بس در غزه، میان جنبش جهاد اسلامی و مصر، به دلیل کارشکنی های رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
محمد مهاجری گفت: آن سخنرانی نیز به‌نظر من رسیدن به بن‌بست است ایشان در سخنرانی خود نشان می دهد که در طول چندین ماهی که درگیر پروژه مذاکرات هسته‌ای بودند عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدند و به حرف های ایدئولوژیک قبلی رسیده‌اند که سودی هم به حال مملکت ندارد. در مورد استعفا ایشان نیز از توئیت‌ها چنین برداشتی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ