ایران، روسیه، ترکیه و سوریه، امروز در مسکو و در سطح معاونان وزرای امور خارجه این کشور‌ها نشستی چهارجانبه درباره حل‌وفصل مسائل روابط آنکارا و دمشق خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان با هدف برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه عازم پرتوریا می‌شود.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه در مسکو برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری برای برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه مشخص شده است.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که نشست چهارجانبه مسکو درباره سوریه با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و سوریه، پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار خواهد شد.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: نشست چهارجانبه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اوایل ماه می در شهر مسکو برگزار می‌شود.
سفیر روسیه در دمشق اعلام کرد که موعد برگزاری نشست چهارجانبه در سطح وزیران خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه که قرار بود، دوشنبه برگزار شود، به موعدی دیگری موکول شده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال آماده‌سازی نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه در سطح وزرای خارجه است.
نشست چهارجانبه معاونان وزاری خارجه روسیه، ایران، سوریه و ترکیه در مسکو برگزار شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
در ادامه روند تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا، نمایندگان وزارت خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند در نشستی چهارجانبه در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تمایل مسکو و آنکارا برای برگزاری نشست چهارجانبه با حضور همتایان ایرانی و سوری وی، گفت که هنوز پاسخی از جانب تهران و دمشق دریافت نکرده است.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب درباره ایران نشستی را به ریاست وزیر خارجه عربستان سعودی در قاهره برگزار کرد.
نخستین نشست خبری پیرامون پرتاب ماهواره خیام صبح چهارشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) با حضور حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ