پیکاپ L۷ پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. از آنجایی که موتور‌های توربوشارژدار به کیفیت پایین بنزین حساسیت زیادی دارند، موتور تنفس طبیعی این پیکاپ جدید دیار خودرو یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.
یک اتاقک عجیب در ورزشگاه وطنی قائمشهر توجهات را درحاشیه مسابقه نساجی برابر پیکان به خود جلب کرد.
یقینا عیسی آل‌کثیر یکی از موردتوجه‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در لیگ جدید خواهد بود.
در یکی از پست‌های وبلاگ مالکان سایبرتراک توسط کاربر Greggertruck، چندین عکس ظاهر شده که یک سایبرتراک را در یک پوشش تا حدی غیر متعارف نشان می‌داد. پیکاپ‌های سایبرتراک تسلا در جاده‌های عمومی با پوشش‌های مختلف، عمدتاً در استتار‌های مختلفی دیده شده‌اند.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
قیمت نسخه پایه سایبرتراک از ۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار است که فقط یک موتور الکتریکی دارد و در نسخه‌های دیگر با قیمت‌های بالاتر شاهد استفاده از ۲ و ۳ موتور الکتریکی هستیم.
آرمین سهرابیان که بعد از چهار فصل دوری بار دیگر به استقلال بازگشته با جو باشگاه آشناست.
پیام نیازمند یک روز دیرتر از سایر ملی‌پوشان سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد.
از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
هافبک میانی سپاهان به‌عنوان کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران انتخاب شد.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، مانع از گلزنی کریستین اریکسن شد.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
رسانه ها از سقوط یک فروند جنگنده سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
وینگر سپاهان در تقابل با تیم سابق خود کار سختی داشت.
ستاره های شطرنج ایران، این روزها در رقابت های شطرنج برتر آلمان برای بایرن مونیخ دست به مهره شده اند.
دروازه‌بان آلومینیوم با مهار پنالتی اجازه نداد صنعت نفت به بازی برگردد.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
وحدت حنانوف پس از قهرمانی جام پادشاهی تایلند به تمرینات پرسپولیس اضافه شد.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ