قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از آغاز رقابت های نهایی 5 وزن دوم مسابقات آسیایی قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود دو تیم دیگر به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی شد.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
مرتضی شریفی به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
آخرین نماینده تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.
نماینده ایران در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران با برتری مقابل «ژیائو» حریف چینی خود در رقابت های قهرمانی جهان باکو 2023، مدال برنز خود را قطعی کرد.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
ژاوی معتقد است روند نتیجه‌گیری بارسا در لالیگا عالی بوده و مهم نیست قهرمانی تیم چه زمانی قطعی خواهد شد.
21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
صعود تیم ملی هندبال کشورمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با توجه به شکست شیلی برابر مونته‌نگرو، قطعی شد.
با پایان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان صعود چهار تیم پیکان تهران، سریک گنبد، سایپا و ذوب آهن اصفهان به مرحله پلی‌آف قطعی شد.
تیم ملی والیبال ساحلی دوم ایران با شکست هنگ کنگ به دومین برد خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دست یافت و صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.
شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
تیم ملی هندبال کشورمان جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، یک هفته قبل از آغاز مسابقات دو دیدار دوستانه را با کشور لهستان برگزار می‌کند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
تا کنون تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و دو تیم دیگر در دیدار‌های امشب مشخص می‌شوند.
تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.
شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکی از مسابقات تدارکاتی فیفادی پیش رو مقابل سنگال قرار خواهند گرفت.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ