شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز دوشنبه 30 مردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 30 مردادماه را بخوانید.
کیژان مقصودی با کسب سه مدال در مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا کار خود را در این رقابت‌ها به اتمام رساند.
منابع سوری از فرار ده‌ها داعشی از زندانی در شمال سوریه به مقصدی نامعلوم خبر دادند.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
وزیر امور خارجه گفت: ایران کشوری کاملاً امن و مقصدی مطمئن و جذاب برای گردشگران است.
فراستخواه گفت: در دهه ۶۰ شاخص سرمایه انسانی ما ۱۳ درصد بود. الآن ۶۰ درصد شده است و به یک انباشت بزرگ و قابلیت‌های انسانی بالا رسیده است. زنان ما پردیس‌های دانشگاهی را تسخیر کردند. زنانه شدن آموزش عالی در ایران و افزایش مشارکت دختران و زنان ایرانی در تحصیلات عالی را و همچنین افزایش ارتباطات جامعه با جهان بیرون شگفت انگیز است.
«تاج‌السلطنه» یکی از دختران ناصرالدین قاجار است که به سبک پدر، خاطره هم نوشته برای آیندگان. یکی از این خاطرات به برق‌بازی اختصاص دارد که تاج‌السلطنه خودش اول تا آخر آن را شرح داده است.
رهبر انقلاب اسلامی مقصود از تحول را تغییر نقاط معیوب جامعه ایرانی و نظام اسلامی دانستند و تاکید کردند: برای تحول، به اعتماد به نفس ملی و هوشیاری نیاز داریم.
فاطمه مقصودی نماینده مجلس گفت: نیرو‌های امنیتی به‌شدت پی‌گیر هستند تا مجرمان را پیدا کنند، آن‌ها دارند روی این موضوع کار می‌کنند و این وظیفه اجرایی دست آن‌هاست و ما نظارت می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که هرچه زودتر باید تکلیف مشخص شود.
مقصودی گفت: با توجه به اینکه مسمومیت‌های پی درپی دانش‌آموزان سلامت جسم و روان آن‌ها را نشانه گرفته است، مدارس باید آنلاین شود.
مقصود فراستخواه گفت: جِرم بحرانی اعتراض در حال وخیم‌تر شدن است. نشانه های یک پوست اندازی بزرگ اجتماعی در جامعه ایران نمایان شده است.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
شاهین موسوی نخستین مدال ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن را کسب کرد.
روز نخست مسابقات بوکس قهرمانی آسیا با پیروزی مسلم مقصودی و شکست ریگی مقابل قهرمان جوانان جهان اغاز شد.
رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا با حضور مصطفی ریگی و مسلم مقصودی نمایندگان ایران در روز نخست آغاز می‌شود.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
مقصود فراستخواه، استاد دانشگاه معتقد است که این نسل سیاست زندگی را می‌خواهد؛ اما به‌دلیل عدم به رسمیت شناخته شدن به سویه‌های دیگری کشیده شده است. با این حال در بیان چنین مطالباتی دهه هشتادی‌ها تنها نیستند، بلکه والدین آنها نیز به پروسه غمخواری برای این نسل وارد شده‌اند.
عقیلی می‌گوید: «موقعی که می‌خواستم برای شرکت در مسابقه ثبت‌نام کنم، مسئول ثبت‌نام گفت: شرایط مسابقه سخت است و فکر نکنم امکان حضور داشته باشی. گفتم شما ثبت‌نام کن. دوست دارم بیایم و خدا بخواهد برنده هم خواهم شد. همین هم شد. با اینکه زمین پر از چمن و سبزه بود و خیلی هم شیب داشت، ولی توانستم تا آخر ادامه دهم و جایزه نفر اول را هم گرفتم.»
مقصود از پرداخت یارانه جدید، پوشش دادن مابه التفاوت قیمت‌های اصلاح شده و هزینه‌های جدید و قدیم است، نه شامل شدن کل مخارج زندگی خانوارهای مشمول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ