طبق مطالعات انجام شده تقریباً ۱۰ درصد از افرادی که زندگی می‌کنند، دچار اگزمای دست هستند که این شرایط شیوع ندارد، اما علاوه بر خارش دست، باعث قرمز شدن پوست، خشکی و گاهی اوقات زخم شدن آن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر خارش کف دست شما به دلیل اگزما باشد، مرطوب کردن دست بعد از شستن آن بسیار مهم خواهد بود و خشکی آن را از بین می‌برد. بعد از مرطوب کننده حتماً از ضد آفتاب و یا پاک کننده‌های خانگی استفاده کنید.
علایمی که می‌تواند به شما بگوید غلظت خون دارید و باید سریع‌تر با پزشک مشورت کنید شامل سردرد، سرگیجه، تعریق، خارش پوست، تاری دید، زنگ زدن گوش، سوزش پا، خون‌ریزی بینی و لثه و تغییر رنگ پوست کف دست است.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
خودورهای زرهی «کبری ۲» که متناسب با نیازمندی های نیروهای مسلح ترکیه ساخته شده است، می توانند در عملیات مختلف برای شناسایی، حمل پرسنل، پرتاب موشک و آمبولانس مورد استفاده قرار گیرند.
خارش کف دست به دلیل وضعیت‌های متفاوت پوستی اتفاق می‌افتد که گاهی اوقات نشانه‌ای از یک مشکل جدی در بدن فرد می‌باشد. خارش کف دست چپ و راست با یکدیگر متفاوت است و می‌تواند علامت‌های مختلفی داشته باشد.
یکی از دو موشک روسی که به مرکز شهر خارکف شلیک شد، به ساختمان دانشگاه آسیب رساند.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
یک ژنرال ارتش اوکراین پیش بینی کرد نیروهای نظامی روسیه در تدارک حمله به خارکف هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بالا رفتن قیمت دلار، واقعیت کف بازار نیست، بلکه واقعیت، اقدامات هدایت شده و حساب شده از اطراف کشور ماست. سلیمانیه، هرات، دبی و استانبول مجموعاً در قیمت دلار تأثیرگذار هستند. از عوامل دیگر، قماری است که در عرصه ارز صورت می‌گیرد و به آن «ارز فردایی» می‌گویند، بدون اینکه ارز مبادله شود، در روز تعطیل قیمت را بالا می‌برند، معلوم است که این‌ها اقداماتی مبنی بر فشار هر چه بیشتر است.
خار پاشنه یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است که به علت التهاب رباط کف پا بوجود می‌آید. این رباط، نوار بافتی ضخیمی در کف پا است که از ابتدا تا انتهای کف پا کشیده شده و استخوان پاشنه را به پنجه و انگشتان وصل می‌کند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک فروند جنگنده ارتش اوکراین در منطقه خارکف خبر داد.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا به خبرنگاران گفت بر اساس ارزیابی ایالات متحده، روسیه بسیاری از مناطق اطراف خارکف را از دست داده و سربازان روسی به داخل مرز‌های روسیه عقب نشسته‌اند.
دستکم یک نفر بر اثر حمله موشکی روسیه به نیروگاه برق شهر خارکف اوکراین کشته و شهر در تاریکی فرورفت.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
وزارت دفاع روسیه تصاویر هوایی از شلیک موشک‌های هواپیمای سوخو ۲۵ به منطقه خارکف اوکراین را منتشر کرد.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
شهردار خارکف در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش روسیه یک نفر کشته، ۲ نفر زخمی و ۳ خانه آسیب دیده است.
اگرچه نیمی از جمعیت شهر خارکف را به دلیل جنگ ترک کردند، اما نزدیک به یک میلیون نفر همچنان در این شهر زندگی می‌کنند و زندگی روزمره در آن ادامه دارد.
پس از حملات شب گذشته ارتش روسیه به شهر خارکف اوکراین، صبح امروز نیز دو منطقه دیگر خارکف هدف قرار گرفت.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
ویدئویی از لحظه وقوع انفجار مهیب در یک انبار مهمات در خارکف اوکراین منتشر شده است.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ