دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها هنوز شرایط بازگشت به تمرینات گروهی و بازی کردن را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
فرهاد حمیداوی می‌گوید باشگاه پرسپولیس هنوز بابت رضایت نامه یحیی گل‌محمدی بدهکار است.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گُرده‌ی کوه بگذاری، به افغان در می‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سر در می‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باوجود بازگشت به تمرین، شاید در دیدار با استقلال به میدان نرود.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید الله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید اله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
دروازه‌بان دوم استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و هنوز نتوانسته در فصل جدید درون دروازه تیمش قرار بگیرد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی برابر بولونیا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
کاوه رضایی مهاجم استقلال که هنوز وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است، با آبی ها تمرین می کند.
پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.
کاوه رضایی هنوز قراردادی با باشگاه استقلال امضا نکرده و این موضوعی است که باعث نگرانی مدیران باشگاه شده است
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از روند کار خود و تیم مدیریت ورزشی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی، رضایت کامل دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ