سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رضا میرکریمی که آخرین ساخته‌اش با نام «نگهبان شب» را در سال 1400 جلوی دوربین برد، بعد از گذشت بیش از دوسال از ساخت این فیلم برای فیلم جدید خود با نام «رئیسعلی» پروانه ساخت گرفت. رضا میرکریمی این فیلم را بر اساس زندگی رئیسعلی دلواری می‌سازد فیلمی که مدت دو سال است فیلم‌نامه آن در حال نگارش است.
بخشی از دختران در جامعه ما به هر دلیل ازدواج نکرده‌اند یا ازدواج کرده و صاحبِ صاحب شده‌اند اما پس از آن جدا شده‌اند یا طرف درگذشته صاحب آنان کیست؟ اگر بحث تملک و تعلق است چرا می گوییم همسر؟
پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی آبادی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی کرد.
به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سمت خود برکنار شد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
سیدرضا فاطمی‌امین در جلسه استیضاح خود گفت: برای واردات خودروهای دست دوم ایرادات جزئی گرفته می‌شود. می‌گویند چرا روی کمربند عقب صندلی لوگو استاندارد هک نشده است؟!
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید در کنار اینکه درباره حجاب حساسیت زیادی نشان می‌دهیم، به اعتیاد، به گرانی، به بالا رفتن سن ازدواج هم حساسیت نشان بدهیم، تا مردم نگویند، مسئولان مشکلات اصلی را رها کرده‌اند و فقط به روسری زنان گیر می‌دهند.
سیدرضا مهدوی بعد از 101 روز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال قضاوت خواهد کرد.
استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجددا به او رای اعتماد دادند و با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقا شد.
استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: قرعه کشی خودرو تا پایان سال حذف خواهد شد.
سید رضا فاطمی امین گفت: تجهیزات پزشکی جزو اقلامی هستند که همه کشورها توانایی تولید آن را ندارند و این صنعت از نظر پیچیدگی و فناوری می‌تواند قدرت خلق کند.
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت شاعر آئینی با اخلاص آقای سید رضا مؤید را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت سید رضا مؤید شاعر اهل بیت و استاد شعر آئینی را تسلیت گفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درگذشت «سیدرضا مؤید خراسانی» شاعر ادبیات آیینی کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس مجلس با صدور پیامی درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آیینی مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
سیدرضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک معتقد است که محمدرضا داورزنی نباید به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد.
فیلم کامل روضه‌خوانی آقای سیدرضا نریمانی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ