واژه‌هایی، چون سند ۲۰۳۰ و رویکرد‌های فمینیستی و... بدل به ابزار‌هایی شده‌اند که از طریق آن اصل موضوع حمایت از زنان مورد خدشه قرار می‌گیرند/در لایحه برای بیرون کردن و اخراج زن از منزل هم جرم‌انگاری شده است/از هر ۳ ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود/زمانی هم ما بحث مقابله با کودک همسری را در مجلس دهم مطرح کردیم، آقای حسن نوروزی در کمیسیون قضایی، طرح را خفه کرد و در کمیسیون حقوقی و قضایی لشکرکشی کردند تا طرح اساسا مطرح نشود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
حمایت از ابزا‌های نوین تامین مالی با هدف تقویت اقشار آسیب‌پذیر
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی دچار ضایعه نخاعی شده‌اند، به صورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تا هر زمان که لازم باشد اروپا به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
رئیس شورای زنان و خانواده: سیاست‌هایی را برای حمایت از زن ، کودک و خانواده در فضای مجازی تصویب کرده‌ایم.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از حمایت مالی ویژه از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که به طرح تحقیقاتی و محصول بدل می شوند، خبر داد.
آنا براتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی زنان گفت: از نظر مالی حمایت نمی‌شویم و هرچه به وزارت ورزش گفتیم هیچ فایده‌ای نداشت.
در ساعات اخیر ویدیویی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که حسابی خبرساز شده است.
پس از حواشی بازی استقلال و هوادار حمایت گسترده‌ای از مهدی عبدی، مدافع این تیم صورت گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.
کاپیتان سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی جوانان روحیه داد.
ستاره تیم ملی زنان آمریکا به خبرها درباره حمایت مالی عربستان سعودی از جام جهانی زنان واکنش نشان داد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
تدوین لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در معاونت امور زنان و خانواده دولت یازدهم با هدف جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت قانونی هرچه بیشتر از زنان خشونت‌دیده آغاز شد که وقفه‌های طولانی‌مدت مجالی به تکمیل فرایند تدوین و تصویب آن در دولت یازدهم نداد. سرانجام نیز پس از قتل «رومینا» دختر ۱۴ ساله گیلانی به دست پدرش در خرداد ۹۹ بررسی این لایحه در معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری دولت دوازدهم به جریان افتاد و به دلیل داشتن مواد قضائی برای اعلام نظر به قوه قضائیه رفت.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد کالاهای دانش بنیانی که توسط شرکتهای مستقر در پارک طراحی و ساخته می‌شوند برای اخذ انواع استانداردها حمایت مالی می شوند
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ