رئیس شورای زنان و خانواده: سیاست‌هایی را برای حمایت از زن ، کودک و خانواده در فضای مجازی تصویب کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
ده هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با اعتراض به سیاست‌های مداخله‌جویانه خارجی دولت، خواستار لغو تحریم‌ها علیه روسیه شدند.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
با افزایش وابستگی متقابل اقتصادی کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس با ایران، کشور‌های ثروتمند عربی خلیج‌فارس اهرم‌های بیشتری در قبال تهران به‌دست خواهند آورد و سیاست‌های تهاجمی تهران را کُند خواهند کرد. ایران نیز به نوبه خود فرصت بازسازی اقتصاد خود را خواهد داشت. این مزایا توضیح می‌دهد که چرا، زمانی که ما چنین توافقی را در گفتگو با سیاست‌گذاران در عمان، قطر، عربستان سعودی و حتی ایران پیشنهاد کردیم، بازخورد مثبت دریافت کردیم. مقامات کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس نشان دادند که در صورت حمایت ایالات متحده، از چنین توافقی استقبال خواهند کرد.
هزاران نفر از مخالفان به سیاست‌های دولت در زمینه عدم حمایت از محیط زیست به جمع معترضان خیابانی پیوستند.
بانک آینده در راستای خط‌مشی خود و هم‌گام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، حمایت از فعالان اقتصادی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله اولویت‌های خود، قرار داده است.
رئیس قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت این بازار در جهت اعمال حکمرانی مؤثر به شکل یکپارچه حمایت کنند.
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
سناتور ایالت کارولینای جنوبی با حمایت تمام قد از رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حزب جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌تواند بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های او را پیش ببرد.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که با وجود تمام سیاست‌هایی که با هدف حمایت از وضع معیشتی مردم یا تولیدکنندگان اجرایی شده، هنوز بهترین راهکار تک نرخی کردن ارز است.
در پیام بایدن به نتانیاهو آمده است: آمریکا به حمایت از راهکار دو دولتی ادامه خواهد داد و با سیاست‌هایی که این راهکار را در معرض خطر قرار دهد، مخالفت خواهد کرد.
وزیر اقتصاد گفت: کسری بودجه با حمایت مجلس و سیاست‌های جدی دولت از ۴۰ هزار میلیارد تومان به صفر رسیده است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاست‌های دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت در نیمه اول سال ١٤٠١ بیش از ٥٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت استقرار بانکداری اسلامی را برعهده بانک مرکزی قرار دادند و لزوم کنترل تورم و ثبات قیمت‌ را از اهداف و سیاست‌های این بانک برشمردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ