خبرگزاری رسمی سوریه از انفجار مین بر جای مانده از داعش در حومه شهر دیرالزور و شهادت ۶ غیرنظامی سوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نظامی روسیه می‌گوید که حملات ارتش اوکراین در بسیاری از مناطق به دست نیروهای روسی دفع می‌شود.
کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، آثار مین‌های ضدنفر کشف کردند.
منابع محلی تاکید کردند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رئیس این تشکیلات به جنین، در حال پاکسازی این شهر از مین‌های زمینی هستند.
طرفداران ماسک، هواداران زاکربرگ و افرادی که عاشق دورنمای مضحک مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف هستند، با ترکیبی از میم‌های گیج‌کننده به اتفاقات اخیر درمورد این موضوع پاسخ دادند.
​کامبو، ترشحی است از نوعی قورباغه که در مراسم پاکسازی قبایل از آن استفاده می‌شود. این ماده در مرگ و میر‌های زیادی در سراسر جهان نقش داشته است و کارشناسان زنگ خطر را درباره آن به صدا در آورده‌اند.
ویدئویی از مین ایستاده آلمانی دی ام 22 که در بسته های کمکی متعدد به اوکراین اهدا شد.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
انفجار مین و مواد منفجره باقی مانده از ائتلاف متجاوز سعودی در یمن بازهم جان ۲ کودک یمنی را گرفت.
زنبور‌ها مفهوم صفر را می‌فهمند. آن‌ها می‌توانند جمع و تفریق کنند و حتی بهتر از سگ‌های موادیاب مین‌های زمینی را کشف کنند. برخی از زنبور‌های گرده (bumblebee) می‌توانند فوتبال بازی کردن را فرا بگیرند. آن‌ها می‌توانند تجربیات خوب و بد را به خاطر بیاورند و این یعنی دارای نوعی از شعور هستند.
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بینگ جدید که نسخه‌ای از جی پی تی ۴ را اجرا می‌کند سهم خود را در نگارش متن‌های آزار دهنده و توهین آمیز نشان داده است: به کودکان توهین‌های قومیتی را آموزش می‌دهد، شعار‌های نازیستی را تبلیغ کرده و نظریه‌های علمی را ابداع می‌کند.
مین‌های دریایی معمولاً مجهز به حسگر‌هایی هستند که نسبت به تغییرات میدان مغناطیسی، فشار آب و صوت تولیدشده توسط پروانه شناور‌ها حساس هستند و در صورت تغییر در یکی از این مؤلفه‌ها منفجر می‌شوند، علاوه بر این، برخی دیگر از مین‌های دریایی نیز در صورت برخورد مستقیم با شناور‌ها منفجر می‌شوند و برخی دیگر به‌صورت همزمان به چند حسگر مجهز هستند و به‌صورت ترکیبی عمل می‌کنند.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
بات گفتگوی موسوم به «چت جی پی تی» (ChatGPT) در پاسخ به فرمان‌های کاربران، متن‌های واقعی نما و هوشمندانه‌ای تولید می‌کند.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
حبوبات فروتن در حال حاضر جزء اصلی میز‌های شام در سراسر جهان هستند. در این میان، کارزار تازه‌ای راه اندازی شده که فواید حبوبات برای محیط زیست و سلامت انسان‌ها را تبلیغ می‌کند.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره مرگ و میر‌های ناشی از آنفلوآنزا در سال جاری، تصریح کرد: مرگ و میر زیر ۱۰ سال ۶ نفر، بین ۱۰ تا ۲۰ سال دو نفر، بین ۲۰ تا ۳۰ سال سه نفر، بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۴ نفر، بین ۴۰ تا ۵۰ سال ۳ نفر، بین ۵۰ تا ۶۰ سال ۵ نفر، بین ۶۰ تا ۷۰ سال یک نفر و بالای ۷۰ سال ۷ نفر بوده است.
مدت‌هاست که مشخص شده سرکوب پکن به مرز‌های چین منتهی نمی‌شود. در سال ۲۰۱۶ میلادی «مین‌های گوئی» یک کتابفروش هنگ کنگی با ملیت سوئدی از خانه خود در تایلند که برای تعطیلات به آنجا رفته بود ناپدید شد و مشخص شده بود که در پکن در حبس به سر می‌برد.
در راستای تشکیل میز‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از نظام حکمرانی در نگاه به مسائل کنونی و آینده کشور و تشکیل گروه‌های مسأله‌محور و رصد این مسائل با استفاده از ظرفیت علمی اساتید علمی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی در محل این سازمان برگزار شد.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
به دنبال تعدد سوال‌های مشترک بسیاری از مردم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار سکه و طلا و تغییرات بازار ارز و قیمت طلای جهانی آیا سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا اقدامی درست است یا خیر؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن منع سرمایه‌گذاران به حضور در بازار طلای آب شده، ورود به بازار سکه و مصنوعات طلا را ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ