بازگشت لیونل مسی چه به لحاظ اقتصادی و چه ورزشی برای بارسلونا حیاتی است و باشگاه برای محقق کردن آن، همه کارت های خود را رو خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
داوطلب خرید باشگاه ون پارس اصفهان می‌گوید تحسیر نباید درباره صلاحیت مالی و فنی او حرف بزند.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
تیبو کورتوا با دو واکنش زیبا دروازه رئال را روی دو ضربه سر خطرناک ارلینگ هالند نجات داد.
منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا می دهند.
وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس با گلزنی در دقیقه 95 منجر به برتری بزرگ این تیم برابر تراکتور شد.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
یکی از نکات قابل توجه نشست خبری مورایس تعریف او از زمین تمرینی بود که باشگاه آلومینیوم در اختیار آنها گذاشته بود.
شایان در تحقیقات، ضمن اعتراف به شلیک‌ها گفت: شب عید امسال به کمین بهنام نشستم و زمانی که او از خانه‌اش بیرون آمد تعقیبش کردم و در فرصتی مناسب با ماشینم به موتور او زدم. اما سه روز بعد، همسرش با من تماس گرفت و گفت که اتفاقی برایش نیفتاده و رفتارش هم بدتر شده است.
نوید نجات بخش، نخبه علمی کشور که راه پدرش در شغل پزشکی را نرفت و تولیدکننده تجهیزات پزشکی شد.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.
شاید سرمربی ژیل ویسنته از علیپور بیشتر در ترکیب هفته های آتی تیمش استفاده کند و از دیپورت او در پنجره زمستانی منصرف شود
پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
ستاره جوان منچسترسیتی برای نجات کریستیانو رونالدو از وضعیت فعلی‌اش، توصیه کرد که به او فرصت داده شود.
زن جوان می‌گوید با اینکه شوهرش متهم به قتل شده، همه تلاشش را برای نجات او انجام خواهد داد.
فیلم جدیدی از آشوبگری که میخواست بسیجی‌ها را آتش بزند ولی کوکتل مولوتف در ماشینش منفجر می‌شود و بسیجی‌ها جان او را نجات میدهند.
زیدآبادی گفت: اگر یک فرد فاشیست پیدا شود و توده مردم نیز از او حمایت کنند، وضعیت بدتر خواهد شد و توتالیتاریسم در کشور ظاهر می‌شود؛ تنها راه نجات این است که حکومت نشانه‌های تغییر را بروز دهد و مردم نیز این تغییر را بپذیرند و از آن حمایت کنند. تنها همین دو راه برای ما مانده است.
عملکرد خیره‌کننده دروازه‌بان آگسبورگ برابر لورکوزن آتش انتقادات از او را خاموش کرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ