عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان توسط بانک‌ها بلوکه شده و پرداخت وام متوقف شده است که باید در پرداخت وام به مردم تسریع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم از چند مرد نیز به بهانه گرفتن وام‌های سود پایین نیز پول گرفته است و در شهر‌های گیلان، مشهد و شیراز زنان را هدف نیت شوم خود قرار داده است.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: وام‌های فرزندآوری، ودیعه مسکن و سایر تسهیلات مرتبط با قانون جمعیت پرداخت نشده است و مردم به دفتر نمایندگان مراجعه می‌کنند.
توضیحات رئیس جمهور را در خصوص تدوین و ابلاغ آیین‌نامه مربوط به تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارمندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس گفت: مردم برای دریافت وام‌های خرد آواره و سرگردان هستند، چرا که بانک‌ها به تکالیف خود عمل نمی‌کنند.
نرخ وام‌های بانکی ایالات‌متحده در مسیر کاهش قرار گرفت.
در حالی که بانک ها طی سال‌های اخیر وام‌های خوبی به کارمندان و مدیران خود پرداخت کرده‌اند، همچنان اعطای وام‌های خرد با دشواری‌های زیادی برای مردم همراه است.
افشای وام‌های سنگین ارزی پرسپولیس+سند
او در مورد وام‌های ارزان قیمت پیش از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ و درباره تورم در سال ۲۰۲۰ میلادی هشدار داده بود. پس از آن چه بر سر بانک سیلیکون، ولی آمد آیا او فکر می‌کند بحران بعدی چیست؟
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار تسهیل دریافت تسهیلات خرد در شبکه بانکی را تعیین کردند.
مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی در این بانک بدون محدودیت ادامه دارد، از پرداخت بیش از ٢٩٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خبر داد.
وام‌های قرض‌الحسنه در ترازوی اشتغال پایدار!
​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال ١٤٠١ به ٢٣٥ هزار فقره به ارزش بالغ بر ٢١٨ هزار میلیارد ریال رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ به گونه‌ای تنظیم کردیم که اختیار تقسیم وام‌های خرد به دولت واگذار شود به گونه‌ای که تکلیف ما لا یطاقی به گردن بانک‌ها انداخته نشود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وام‌های خرد از جمله ازدواج، مسکن و سایر وام‌های ضروری به مردم پرداخت نمی‌شود و چند هزار نفر در صف دریافت وام هستند.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
مدیرعامل بانک صادرات از افزایش وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج این بانک خبر داد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از افزایش وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات ایران در نیمه اول سال ١٤٠١ با افزایش بیش از ٦٢ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از ١٠٣ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی! چرا پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان هنوز انجام نشده است؟
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت وام های کم بهره بدهد دیگر نیازی به ورود به حوزه مسکن و بازسازی نیست و خود مردم این کار را انجام می‌دهند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کارمزد وام‌های خرد ۱۰ میلیون تومانی و کمتر از آن از ماه آینده در بانک‌های قرض الحسنه صفر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ