معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر نیروی انسانی آگاه و توانمند می‌توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
این شرایط به افزایش موج مهاجرت‌ها دامن خواهد زد و نوعی ناامیدی در فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند. تشدید فشار‌ها بر افرادی که در حوزه فناوری‌های نوظهور به خصوص کسب و کار‌های آنلاین کار می‌کنند، برای آینده کشور مخرب است. با این رفتار‌ها و طرز تفکر که به دنبال تصفیه سازمان‌ها و مشاغل است، بسیاری از جوانان از کشور متواری می‌شوند و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز به خارج از کشور منتقل می‌کنند. این اظهارنظرها، نشانگر شکست سیاست‌های مقابله با مطالبات نسل جوان است.
معاون اول رئیس‌جمهور درگذشت جانباز جنگ تحمیلی ناصر اسد مسجدی را تسلیت گفت.
همچنین در این جلسه دکتر «محمدرضا مخبر دزفولی» به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم انتخاب و از تلاش‌ها و خدمات ۲۵ ساله دکتر «داوری اردکانی» به این مجموعه علمی قدردانی شد.
طی عملیات مقتدرانه نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویر احمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو شهید مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در یاسوج به هلاکت رسید.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سرهنگ مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی این استان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسید.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
این کارشناس پژوهشی با بیان اینکه متاسفانه در بین اقشار جوان و نوجوان این تصور ایجاد شده که این ماده اعتیادآور نیست، بیان می‌کند: از زمانی که این قبح‌زدایی انجام گرفته مصرف این ماده مخدر در جهان بالا رفته و از طرف دیگر میزان HTC (ماده روانگردان) موجود در گل نیز افزایش یافته است به طوری که مثلا در آمریکا در سال ۱۹۹۵ میزان HTC موجود در گل حدود ۴ درصد بوده و در سال ۲۰۰۵ به ۱۶ درصد رسیده است که این مهم بیانگر این است که بازار روانگردان بیشتری را می‌طلبد.
بمب‌های هدایت دقیق KAB-۱۵۰۰ S-E از سیستم روسیه موقعیت‌یاب جهانی ماهواره‌ای گلوناس برای هدایت و رسیدن به هدف استفاده می‌کنند. این مهمات مخرب از سال ۲۰۱۹ به خدمت ارتش روسیه درآمده است.
سرگرد شهید "سعید مریدی" در منطقه رودخانه بر رودان بر اثر اصابت گلوله به سینه به شهادت رسیده است.
دادستان‌های آلمان در فرانکفورت امروز اعلام کردند که تحقیقات درباره پیتر فیشر، رئیس آینتراخت، در ارتباط با نگهداری مواد مخدر به پایان رسید.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: کار کردن در محلات کم برخوردار مثل باز کردن معبر در میدان مین است. جوانان با توان مضاعف در راستای الگوسازی و صف شکنی برای رسیدن به اهداف والای انقلاب بکوشند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.
سن مصرف مواد مخدر به کمترین میزان خود رسیده است. در دهه‌های گذشته جوانی نقطه شروع این سوء مصرف بود، اما حالا نوجوان‌هایی که به مدد کاربری دائم در شبکه‌های اجتماعی علائم بلوغ زودرس را تجربه می‌کنند این میانگین سنی را تقلیل داده اند.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در شهرستان داراب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ