انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان دومین دیدار خود در مسابقات کافا، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود ایران به پایان رسید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز تأیید کرد که تسلیحات هسته‌ای این کشور در بلاروس مستقر شده‌ است و در جریان حملات موشکی به پایتخت اوکراین چند سامانه آمریکایی پاتریوت منهدم شدند.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
سنگ کلیه، جسم سختی است که از کانی‌های موجود در ادرار تشکیل می‌شود. محل تشکیل این رسوبات سنگی به‌طور معمول در کلیه است که از طریق جریان ادرار از بدن خارج می‌گردد.
ارتش هند اعلام کرد امروز جمعه در جریان درگیری نظامیان این کشور با «عناصر شورشی» در منطقه کشمسیر ۵ نظامی اترش کشته شدند.
در جریان تیراندازی در خانه‌ای در ایالت تگزاس در آمریکا، دست کم ۵ نفر کشته شدند.
هافبک ایرانی الوکره حضور کامل در جریان پیروزی تیمش مقابل الشمال داشت.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
منابع اردنی از جان باختن پنج نفر در جریان آتش سوزی که در جنوب اردن رخ داد، خبر دادند.
رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در جریان افتتاحیه مسابقات سریع و برق آسای قهرمانی جهان اعلام کرد که به وعده خود عمل کرده است.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل در جریان است.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در نیمه نخست در جریان است.
نیمه نخست دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
در جریان درگیری نظامیان اسلام آباد با «طالبان پاکستان» در شمال غربی این کشور، ۵ نظامی کشته شدند.
هافبک ایرانی برنتفورد در جریان برتری تیمش مقابل لیدز نیمکت‌نشین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ