پدیده والیبال ایران در چند ماه اخیر عملکرد خوبی در مسابقه اول ما در قهرمانی جهان برابر آرژانتین نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
مع‌الاسف شاید یادآوری تاریخ به ایشان تلنگری برای بازاندیشی در جهان‌بینی‌شان و مرور مجدد آنچه باشد که شاید فراموش کرده‌اند اگر ملت ایران می‌خواستند بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب و حرکت کنند چگونه می‌توانستند انقلاب کنند؟ و اگر رهبران ما می‌خواستند بدون در نظر گرفتن نصرت الهی تصمیم بگیرند نه رژیم ستم‌شاهی سرنگون می‌شد و نه به پشتوانه همین مردم و نصرت الهی پیروزی بر صدام در جنگ ۸ ساله تحمیلی که غرق در امکانات غرب و شرق بود میسر می‌شد.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان گفت: چند سال است به وزنه‌برداری تلنگر زده شده و اکنون نباید انتظار داشت در این چند ماه، نتایج سال ۲۰۱۲ تکرار شود.
گرگان- کشف پاکت آبمیوه ۱۷ ساله در جنگل هیرکانی النگدره، تلنگر جدی برای حفاظت بهتر از منابع طبیعی و محیط زیست است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آشتی ملی کار فرهنگی نیاز دارد و به سرعت محقق نمی‌شود ... بیایید مسئولان قبلی را محاکمه کنید تا حساب کار دست مسئولان تازه‌نفس بیاید تا آنان درست مدیریت کنند و حکمرانی مطلوب را نهادینه کنند. باید برای یک‌بار هم که شده قبح این موضوع بریزد.
فکرش را هم نمی‌کردیم فاطمه امسال‌مان اینطوری رقم بخورد. در روزهایی که همه نیاز به کمی تلنگر داشتیم، ۲۰۰ شهید گمنام از راه برسند تا راه را نشان‌مان بدهند.
فرد مترو خواب می گوید: اینجا تنها جای امن من است که مسافران همیشه تشر می‌زنند یا مأموران را خبر می‌کنند. بار‌ها هم مأمور مترو بیرونم کرده، اما من دوباره برگشتم تا شاید چند دقیقه بخوابم. مدتی است که مأمور مترو هم سراغم نمی‌آید. فکر کنم بی‌خیال شده یا دلش به حالم سوخته است.
سرمربی تیم کاراته امید کشورمان با وجود کسب نتایج ضعیف تیم‌های پایه در مسابقات جهانی، دلیلی برای از بین رفتن کاراته ایران نمی‌بیند.
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان گفت: متأسفانه در این سال‌ها شرایط حقوق شهروندی در ایران بحرانی‌تر از همیشه است. این وضعیت بحرانی در همه حوزه‌ها دیده می‌شود. از روابط کار بگیرید تا حقوق کودکان و محیط زیست و به‌ویژه وضعیت زنان در ایران، حقوق شهروندی در وضعیت بحرانی دیده می‌شود. در همه این عرصه‌ها می‌بینیم که آنچه در قوانین و مقررات کشور به‌عنوان حقوق شهروندی بیان شده و دلالت بر حقی دارد که به شهروندان تعلق می‌گیرد، در ضعیف‌ترین وضعیت خودش قرار دارد.
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران سعی کرد در بازی دیشب برابر مصر به بازیکنانش تلنگر بزند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند باید تلنگری برای آنها باشد تا خودشان را به سطح بالایی برسانند.
تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در سه ست متوالی برابر اسلوونی شکست خورد.
پیشکسوت باشگاه استقلال با برشمردن اشتباهات فنی این تیم در دیدار با سپاهان، گفت: ریکاردو ساپینتو در بدو ورودش به استقلال تلنگر خورد تا با هوشیاری بیشتری مهره چینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ