گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر در اولین بازی جام جهانی گفت امیدوار است این پیروزی نقطه شروع موفقیت اکوادور در این تورنمنت باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلوارو خیمنز، وینگر لالیگایی تراکتور، در اولین بازی فصل انتظارات را برآورده نگرد‌.
آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.
آلوارو خیمنز یکی از کنجکاوی برانگیزترین بازیکنان لیگ برتر بیست وسوم محسوب می شود.
آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، در مصاحبه‌ای با تقدیر از ژوزه مورینیو، پیشنهاد او برای پیوستن به رم را رد کرد.
آلوارو خیمنز، بزرگترین خرید خارجی نقل و انتقالات تابستانی که شاید بهترین آنها نیز باشد.
رئال مادرید برای تور تابستانی خود راهی آمریکا شده و در لوس آنجلس مستقر شد اما در این تور نام آلوارو رودریگز دیده نمی شود.
بارسلونا با آلوارو پرز کامپو به توافق نهایی رسیده و بند فسخ 200 هزار یورویی او را فعال خواهد کرد.
انتقال قرضی آلوارو خیمنز، وینگر کادیز، به تراکتور بازتابی گسترده در رسانه ها داشته است.
آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی تیم تراکتور در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.
طبق ادعای جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، در صورت جدایی کارلو آنچلوتی از رئال، آلوارو آربلوا جانشین او خواهد شد.
آلوارو رودریگز به دلیل پنج کارته شدن در رقابت های دسته سوم فوتبال اسپانیا، نمی تواند رئال را در بازی یکشنبه برابر بارسا همراهی کند.
آلوارو رودیگز با تایید کارلو آنچلوتی در ادامه فصل برای تیم اول رئال بازی خواهد کرد و از فصل بعد نیز بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
درخشش آلوارو رودریگز، ستاره جوان رئال مادرید، در بازی برابر اوساسونا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
بازیکن سابق رئال مادرید که سال‌هاست در رسانه‌های اسپانیایی به کارشناسی و تفسیر فوتبال مشغول است، می‌گوید که خرید گرت بیل برای رئال کاملا مفید و موثر بود.
آلوارو موراتا با گلزنی در دیدار امشب اسپانیا مقابل ژاپن بعد از 72 سال به دومین بازیکن اسپانیایی تبدیل شد که موفق می‌شود در هر سه بازی مرحله گروهی جام جهانی گلزنی کند.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از شکست مقابل سنگال و حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی ضمن ستایش از بازیکنانش سیگنال خداحافظی با این تیم را ارسال کرد.
آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، مدعی شد رابطه بسیار خوبی با لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا دارد.
گوستاوو آلفارو، مربی اکوادور، تاکید کرد که فردا برابر سنگال برای برد بازی خواهند کرد هرچند با یک مساوی هم صعود خواهند کرد.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از تساوی مقابل هلند از شاگردانش ستایش کرد و گفت تیمش پا به پای هلند بازی کرد و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن این مسابقه بود.
نفرات آغاز کننده نخستین بازی جام جهانی برای اکوادور توسط گوستاوو آلفارو معرفی شدند.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه ۸۸ آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود کرد و پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.
تیم ملی اسپانیا در زمین پرتغال با گل دقیقه 88 آلوارو موراتا پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. پرتغال در عین ناباوری در خانه حذف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ