گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز را طی برنامه فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه وارد بازار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶ خودروی لوکس که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
بلیت فروشی شهرآورد بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس، آغاز شده است.
هم اکنون بلیت فروشی طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
بیشتر بلیتهای آخرین بازی خانگی پرسپولیس به سرعت فروش رفته است.
کشنده فاو و امپاور و کامیون فورس به روش بورس کالا به فروش می‌رسد.
کشنده فاو و امپاور و کامیون فورس به روش بورس کالا به فروش می‌رسد.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
باشگاه یوونتوس به علت تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر 15 امتیاز محکوم شد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ را در طرح فروش فوری با موعد تحویل یک ماهه و بدون قرعه‌کشی از روز شنبه ۱۲ آذرماه عرضه می کند.
بهمن موتور از پیش‌ ثبت‌نام طرح فروش نقدی و تحویل فوری محصولات خود خبر داد.
ما در این مطلب به شما شرکت فروش اقساطی خودرو را معرفی خواهیم کرد.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.
گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کامیون فورس 6تن با کابین خوابدار و بدون کابین خبر داد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به بخش‌نامه فروش هایما در روز ۱۲ شهریورماه، از تداوم فروش فوری و تحویل ۳۰ روزه هایما در فاصله زمانی کم‌تر از یک‌ماه خبر داد و گفت: هایما 8S نیز به زودی به سبد فروش محصولات افزوده خواهد شد.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ