رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت ساماندهی پهنه صنعتی شمال منطقه ۲۰ تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری دستفروش ها و باربرها در بازار تهران تاکید کرد.
اخذ شناسه کالا برای ثبت سفارش واردات برنج ضروری بوده و بر اساس نامه معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی واردکنندگان تا ۲۵ تیر مهلت دارند تا برای دریافت شناسه کالا اقدام کنند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
معاون دبیر ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری با اشاره به اعطای ۸۳۰ هزار وام فرزندآوری گفت: میزان تولد در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۴۰ هزار مورد کمتر شده است.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضروروت برخورد با سوداگران و قیمت‌گذاری‌های کاذب در بنگاه‌های املاک و سایت‌ها گفت: تا تصویب نهایی طرح ساماندهی املاک مسکونی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌‌گذاری‌های کاذب و کاهش تلاطم بازار باید قیمت از سایت‌ها حذف شود.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان، شهرداری، کسبه و مالکان برای ساماندهی و مرمت بازار بزرگ تهران تأکید کرد.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید این امر طرح تنفس جنگل‌ها ساماندهی شود تا هم خیال صنایع از بابت تأمین نیازشان راحت باشد و هم به جنگل‌های کشور آسیب نرسد.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ساماندهی بیش از ۹میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه که در کشور در حال تردد هستند، تاکید کرد.
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۳ نفر از زائران کشورمان در گذشته اند گفت: متأسفانه این ۳ نفر در سامانه سماح ثبت نام نکرده و بیمه نبوده اند.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی وضع شرکت‌های دولتی و اصلاح شیوه انتصابات در هیات مدیره شرکت‌ها تاکید کرد.
رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی وضع شرکت‌های دولتی و اصلاح شیوه انتصابات در هیات مدیره شرکت‌ها تاکید کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای در خصوص ساماندهی فضای تئاتر شهر خبر داد و گفت: ضرورت دارد حریم بنای تئاتر شهر بدون ایجاد حصارکشی و دیوارکشی حفظ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ