اگر بنا باشد هر مدیر یا مسئولی بعد از بازی چنین کاری را انجام دهد آیا سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ اگر مدیرعامل دیگری چنین کاری انجام می‌داد واکنش باشگاه سپاهان چه بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
24 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات هفته اول، فرشاد فرجی به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
آندره اونانا، دروازه‌بان جدید منچستریونایتد، به شدت از عملکرد هری مگوایر در بازی برابر دورتموند ناراضی بود.
ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
تساوی در نیمه اول باعث شد تا ساپینتو برای نیمه دوم بازی مقابل هوادار، حسابی بازیکنانش را تهییج کند.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
به ادعای مسوولان، حالا دیگر پلاسکو ساختمانی استاندارد و ایمن است. کسبه، اما می‌گویند این ساختمان دیگر رونق قبل را ندارد. شاید سید راست می‌گفت، پلاسکو بعد از آن آتش و آوار دیگر پلاسکوی قبل نشد. انگار آه و فریاد تمام آن آدم‌ها که سه ساعت به تماشای سوختن برج نشستند و سوختن زندگی‌های‌شان را دیدند، برای همیشه در این برج ته نشین شده. انگار بعد از پلاسکو هیچ چیز دیگر مثل قبل نشد.
ساکت الهامی سرمربی هوادار گفت: مدیران استقلال با بنده و فرهاد مجیدی مذاکره کردند اما آقای وزیر وقت آن زمان این انتخاب را وتو کردند.
سایت نشریه الخلیج در خبری مدعی شد، فدراسیون فوتبال ایران به طور جدی به دنبال محول کردن هدایت تیم  ملی فوتبال ایران به فرهاد مجیدی است.
سرمربی باتجربه فرانسه با تغییرات استثنایی‌ خود در نیمه دوم ورق را برگرداند.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
فرشاد احمدزاده گل سوم سپاهان را در دیدار مقابل تراکتور ساخت.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
فرزاد جعفری روی پاس خوب بابک مرادی در یک موقعیت ایده‌آل توپ را به تیر دروازه حامد لک کوبید.
تمرینات انفرادی مجیدی سرمربی اتحاد کلباء سوژه سایت «اسپورت» امارات شد و این رسانه نوشت: فرهاد مجیدی در حال تمرینات انفرادی آمادگی جسمانی است.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به تصادف برخورد پراید و درخت گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
بابک مرادی، امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری در نخستین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ