با پیروزی دیشب میلانو مقابل پروجا بازی پنجم تعیین می‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
باشگاه سمپدوریا پیشنهاد هدایت تیم فوتبال خود را به آندره‌آ پیرلو ارائه کرده است.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد آینده پائولو مالدینی در میلان مشخص نیست و سرنوشت او در جلسه‌ای که امشب در دفتر باشگاه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.
ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار یوونتوس با میلان گفت، تیمش هنوز به کسب سهمیه اروپایی امیدوار است، اما هفته‌ای که گذشت را پر از تلخی و خشم خواند.
استیون ژانگ و گری کاردینال در آستانه بازی امشب دو تیم اینتر و میلان هم همچنان قرار نیست در کنار هم ناهار سنتی روز بازی را صرف کنند.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، در آستانه دربی اروپایی برگشت و جدال با اینتر می‌گوید روسونری باید با تمام قوا برای برگرداندن شکست در بازی رفت و صعود به فینال تلاش کند.
لاتزیو امشب مقابل میهمان خود لچه به تساوی 2-2 رسید تا در آستانه از دست دادن رتبه سوم سری آ قرار بگیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، در آستانه حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید دوران درخشش میلان جدید آغاز شده و روسونری پوست‌انداخته برای نوشتن تاریخ خود آماده است.
کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.
اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، می‌گوید پیش از پیوستن به روسونری در آستانه ملحق شدن به اینتر بوده ولی خوشحال است که پیراهن میلان را به تن کرده است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار حساس تیمش با ناپولی در سری آ می‌گوید ناپولی برای جبران شکست مقابل میلان و حذف از لیگ قهرمانان به مصاف یووه خواهد آمد.
ژوان ژسوس، مدافع برزیلی ناپولی، در آستانه بازی برگشت با میلان در یک‌چهارم چمپیونزلیگ می‌گوید به جبران شکست در بازی رفت و صعود به نیمه‌نهایی امیدوار است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار فردا شب با ناپولی در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت تیمش اطمینان دارد که با نیمه‌نهایی تورنمنت صعود خواهد کرد.
جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، در آستانه دیدار با میلان در لیگ قهرمانان می‌گوید نباید درباره بازی فردا با توجه به شکست اخیر تیمش مقابل میلان اظهارنظر کرد.
تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.
میلان با قبول شکست 3-1 مقابل اودینزه در آستانه سقوط به رده پنجم سری آ قرار گرفت.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.
میلان در آستانه جذب قرضی و با گزینه خرید سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، قرار گرفته است.
سیمون کیائر، مدافع میلان، پس از مدت‌ها دوری از میادین در آستانه بازگشت به ترکیب این تیم قرار دارد.
آریگو ساکی، سرمربی افسانه ای فوتبال ایتالیا، به تشریح شرایط مدعیان در آستانه شروع فصل جدید سری آ پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ